Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσίχλα, Ειρήνη
dc.contributor.authorΜπαϊράμη, Παναγιώτα
dc.contributor.authorBairami, Panagiota
dc.date.accessioned2025-01-27T13:54:07Z
dc.date.available2025-01-27T13:54:07Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5359
dc.description.abstractΗ διερεύνηση της συναισθηματικής έκκλησης στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές του 2019, όπως αποτυπώνεται στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, αποτελεί το θεματικό επίκεντρο της παρούσας εργασίας. Το εγχείρημα επιδιώκει με διττό τρόπο, τη βιβλιογραφική επισκόπηση και την ερευνητική προσέγγιση και ανάλυση των πολιτικών διαφημίσεων, να διακρίνει τους τρόπους με τους οποίους αξιοποιήθηκε η πρόκληση συγκινησιακών αντιδράσεων στους ψηφοφόρους αλλά και τις ιδιαιτερότητες αυτής της αξιοποίησης. Η διεξαγωγή των τελευταίων εκλογών συναρτάται με την ελληνική προσδοκία για οικονομική και κοινωνική ανάταση και αναμφίβολα η διέγερση του συναισθηματισμού έχει κομβικό ρόλο στην επικοινωνιακή προσέγγιση των κομμάτων. Η διαφήμιση με την επικοινωνιακή της δυναμική, χάρη στη ρητορική της πειθούς, συνδέει τους χώρους του μάρκετινγκ και της πολιτικής επιτρέποντας την αναζήτηση αντίστοιχης βιβλιογραφικής υποστήριξης στα πρώτα κεφάλαια της εργασίας. Η θεωρητική ανασκόπηση έδωσε το έναυσμα για την αναζήτηση, καταγραφή και ανάλυση του ερευνητικού υλικού, για τις οποίες ακολουθήθηκαν τα μεθοδολογικά βήματα της ανάλυσης περιεχομένου. Τα κυριότερα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν μια σημαντική παρουσία της συναισθηματικής έκκλησης, μια εμφανή προτίμηση της πολιτικής διαφήμισης σε θετικούς και έμμεσα συγκριτικούς τόνους και αναδεικνύουν την ελπίδα σε κυρίαρχο συναίσθημα. Η ενεργοποίηση του θυμού και του φόβου παραμένουν στην διαφημιστική ατζέντα, αλλά κυρίως των μικρότερων κομμάτων και η καλλιέργεια της οικειότητας φαίνεται να αποτελεί τη διαφημιστική πρόκληση των μεγάλων σε εκλογική απήχηση κομμάτων. Οι πολιτικές διαφημίσεις της τελευταίας αναμέτρησης, αν και εμφανίζουν αναφορές σε θέματα επικαιρότητας, διατηρούν την έμφαση στην εικόνα, που υποστηρίζεται συχνά από ρυθμικό ήχο________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-Emotional appeals in political advertising: The case of the National Greek Elections of 2019» The investigation of emotional appeal in the recent National elections of 2019, as depicted in televised political advertising, constitutes the thematic epicenter of this very assignment. This attempt aims for the bibliographical survey and the investigative approach and analysis of political advertisements in a twofold way, both to discern the ways with which the inducement of emotional reactions has been deployed in the constituents and the peculiarities of this deployment. The call for the last election is related to the Greek expectation for economical and societal development and the excitation of sentimentalism undoubtedly has a critical role in the parties’ communicative approach. Advertising, with its communicative dynamic, thanks to its rhetorical persuasiveness, connects the domains of marketing and politics, allowing for the search of corresponding bibliographic support in the first chapters of the assignment. The theoretical retrospection gave the stimulus for search, review and analysis of the investigative material, for which the methodological steps of content analysis were followed. The main findings of the investigation confirm an important presence of emotional appeal, an apparent inclination of political advertising towards positive and indirectly comparative tones and they showcase hope as the predominant emotion. The initiation of anger and fear remain in the advertising agenda, but mostly on behalf of smaller parties and the cultivation of warm-heartedness seems to form the advertising challenge of the major parties. Even though the political advertisements of the previous electoral battles exhibit some references on current affairs, they maintain an emphasis on the image, which is usually supported by rhythmic musicen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπολιτική διαφήμισηen_US
dc.subjectσυναισθηματική έκκλησηen_US
dc.subjectπροεκλογική εκστρατείαen_US
dc.subjectεθνικές εκλογέςen_US
dc.subjectpolitical advertisingen_US
dc.subjectemmotional appealen_US
dc.subjectpolitical campaignsen_US
dc.subjectnational electionsen_US
dc.titleΗ συναισθηματική έκκληση στην πολιτική διαφήμιση: η περίπτωση των ελληνικών εκλογών του 2019en_US
dc.title.alternativeEmotional appeals in political advertising: the case of the National Greek Elections of 2019en_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record