Show simple item record

dc.contributor.authorΑναγνώστου, Ιωάννα - Φανουρία
dc.date.accessioned2025-02-10T13:35:30Z
dc.date.available2025-02-10T13:35:30Z
dc.date.issued2024-01-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5425
dc.description.abstractΣε αυτό το έργο, αφού εκτίθεται ο λόγος για τη δημιουργία του στην Εισαγωγή, στην συνέχεια αναλύονται οι επιμέρους ενότητες του και διακρίνονται σε θεωρητικό και δημιουργικό μέρος, ακολουθούμενο από τα συμπεράσματα στο τέλος της εργασίας. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, διερευνώντας εάν η δημιουργικότητα συμβάλλει ενεργά στις επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ και πώς επηρεάζονται οι αγοραστικές προθέσεις κάποιου και, κυρίως, πώς αυτές οι δύο έννοιες σχετίζονται ακριβώς και ποιες μεταβλητές επηρεάζουν τη διασύνδεσή τους. Το δημιουργικό μέρος περιλαμβάνει παραδείγματα διαφημίσεων σε διαφορετικά μέσα ενημέρωσης που εξυπηρετούν συγκεκριμένους στόχους και διαφορετικά κοινά. In this work, after exposing the reason for its creation in the Introduction, its individual sections are analyzed and divided into theoretical and creative part, followed by the conclusions at the end of the work; The theoretical part includes the data available in the existing literature, exploring whether creativity actively contributes to business and marketing and how one's purchasing intentions are affected and, above all, how these two concepts are exactly related and which variables influence their interconnection. The creative part includes examples of ads on different media that serve specific goals and different audiences.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subject1. Δημιουργικότητα 2. Διαφημίσεις 3. Δημιουργική Γραφή 4. Επιχειρήσεις, 1. Creativity 2. Advertisements 3. Creative Writing 4. Businesses 5. Storytellingen_US
dc.titleΗ Δημιουργική Γραφή στο Χώρο των Επιχειρήσεωνen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record