Show simple item record

dc.contributor.authorΓιαννόπουλος, Χαράλαμπος
dc.date.accessioned2025-03-17T11:34:48Z
dc.date.available2025-03-17T11:34:48Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5562
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην διαδικασία δημιουργίας CAD αρχείου πίσω πτέρυγας μονοθέσιου Formula Student, μέσω της διαδικασίας αντίστροφης μηχανικής με σκοπό την βελτιστοποίησή της αεροδυναμικά. Παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο που αφορά τους τομείς της αντίστροφης μηχανικής και της αεροδυναμικής, και θέτονται οι βάσεις για την πρακτική εφαρμογή της θεωρίας. Στη συνέχεια αναλύονται διεξοδικά οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν κατά τη διάρκεια της σάρωσης, της δημιουργίας CAD αρχείου μέσω του προγράμματος Solidworks και τις μελέτης μέσω του προγράμματος υπολογιστικής ρευστοδυναμικής Ansys Fluent, καθώς και οι τροποποιήσεις που υπέστη το αρχικό μοντέλο με σκοπό τη βελτίωσή του, με τη χρήση αεροτομών μέσα από βιβλιοθήκες της NASA. Ακολούθως παραδίδονται τα αποτελέσματα των μετρήσεων, όπως συντελεστές άνωσης, οπισθέλκουσας και ο λόγος αυτών, συγκρίνονται με αυτά της αρχικής πίσω πτέρυγας και παρουσιάζονται συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντικές επεκτάσεις της έρευνας.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγητής: Βαρύτης Εμμανουήλen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΓιαννόπουλος, Χαράλαμποςen_US
dc.subjectΑυτοκίνητοen_US
dc.subjectΑντίστροφη μηχανικήen_US
dc.subjectΜέθοδος δομημένου φωτόςen_US
dc.subjectΑεροδυναμικήen_US
dc.titleΤρισδιάστατη Μοντελοποίηση & Βελτιστοποίηση Πίσω Πτέρυγας Μονοθέσιου Formula Studenten_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record