dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην διαδικασία δημιουργίας CAD αρχείου πίσω πτέρυγας μονοθέσιου Formula Student, μέσω της διαδικασίας αντίστροφης μηχανικής με σκοπό την βελτιστοποίησή της αεροδυναμικά. Παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο που αφορά τους τομείς της αντίστροφης μηχανικής και της αεροδυναμικής, και θέτονται οι βάσεις για την πρακτική εφαρμογή της θεωρίας. Στη συνέχεια αναλύονται διεξοδικά οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν κατά τη διάρκεια της σάρωσης, της δημιουργίας CAD αρχείου μέσω του προγράμματος Solidworks και τις μελέτης μέσω του προγράμματος υπολογιστικής ρευστοδυναμικής Ansys Fluent, καθώς και οι τροποποιήσεις που υπέστη το αρχικό μοντέλο με σκοπό τη βελτίωσή του, με τη χρήση αεροτομών μέσα από βιβλιοθήκες της NASA. Ακολούθως παραδίδονται τα αποτελέσματα των μετρήσεων, όπως συντελεστές άνωσης, οπισθέλκουσας και ο λόγος αυτών, συγκρίνονται με αυτά της αρχικής πίσω πτέρυγας και παρουσιάζονται συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντικές επεκτάσεις της έρευνας. | en_US |