dc.contributor.author | Πετρίδου, Μελίνα | |
dc.date.accessioned | 2017-12-21T08:16:44Z | |
dc.date.available | 2017-12-21T08:16:44Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.other | 1352 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/843 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η παρουσίαση και η διερεύνηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την αεροδυναμική των αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα επιχειρείται η αριθμητική προσομοίωση του ροϊκού πεδίου του αέρα γύρω από μοντέλο αυτοκινήτου και τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά ενός οχήματος, η μορφή του αεροδυναμικού πεδίου γύρω από αυτό, η διανομή της στατικής πίεσης και της ταχύτητας του αέρα στις επιφάνειες του, η εμφάνιση των δινών κυρίως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και ο βαθμός επίδρασής του σε γειτονικό αυτοκίνητο, ο υπολογισμός του συντελεστή αεροδυναμικής και άνωσης καθώς και η εμφάνιση του φαινομένου αποκόλλησης των ροϊκών γραμμών. Επίσης γίνεται εκτενής αναφορά στα προβλήματα που δημιουργεί η ροή του αέρα γύρω από τα οχήματα, εξετάζονται τα θέματα της ασφάλειας και της οικονομίας στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με την κίνηση του οχήματος μέσα στον αέρα και διαπιστώνεται το πρόβλημα της παρουσίας του εδάφους σε ότι αφορά στη διαμόρφωση του ροϊκού πεδίου γύρω και πίσω από ένα κινούμενο όχημα. | en_US |
dc.description.sponsorship | Τουρλιδάκης Αντώνιος | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πετρίδου Μελίνα | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Αριθμός εισαγωγής;1352 | |
dc.subject | Αεροδυναμική συμπεριφορά αυτοκινήτου | en_US |
dc.title | Αεροδυναμική συμπεριφορά αυτοκινήτου μέσα σε σήραγγες | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |