Browsing by Subject "special education"
Now showing items 21-26 of 26
-
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τον διαφοροποιημένο τρόπο μάθησης σε παιδιά με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία διεξήχθη στο παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών του πανεπιστημίου Φλώρινας με θέμα την ειδική αγωγή. Είναι ερευνητική και εστιάζει στις απόψεις των νηπιαγωγών για τον διαφοροποιημένο τρόπο μάθησης σε ... -
Οι δυσκολίες επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών ειδικής αγωγής που τους ωθούν σε συγκρούσεις και ο ρόλος της διαμεσολάβησης. Η περίπτωση των ειδικών σχολείων του νομού Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνάται το ζήτημα των συγκρούσεων που υπάρχουν ανάμεσα σε μαθητές ειδικής αγωγής και στο ρόλο και την ισχύ της διαμεσολάβησης για την εξάλειψή τους. Απώτερος στόχος της έρευνας αυτής είναι να ... -
Προαγωγή και Αγωγή Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ): απόψεις των Επισκεπτών/τριών Υγείας για το ρόλο τους ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) σε Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η παρούσα μελέτη φιλοδοξεί να πραγματευτεί το θέμα της Προαγωγής και Αγωγής Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και το ρόλο που διαδραματίζουν οι Επισκέπτες/Επισκέπτριες Υγείας στον τομέα αυτό σε Σχολικές Μονάδες ... -
Προσαρμοσμένες Κινητικές Δραστηριότητες για το Νηπιαγωγείο για παιδιά με κινητικές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Πολλά παιδιά με κινητικά προβλήματα έρχονται αντιμέτωπα με την περιθωριοποίηση και την απομόνωση από την προσχολική (κιόλας) ηλικία, μένοντας πολλές φορές αμέτοχα από τις κινητικές δραστηριότητες του νηπιαγωγείου. Σκοπός ... -
Συμβουλευτική σε γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Όλα τα παιδιά του κόσμου, έχουν μεταξύ τους μικρές διαφορές ως προς τα σωματικά τους χαρακτηριστικά και τις μαθησιακές τους ικανότητες. Όταν όμως οι διαφορές αυτές έχουν μεγάλη απόκλιση σε βαθμό που να απαιτούν εξατομικευμένο ... -
Το παραμύθι και η μουσική στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Αναμφισβήτητα, τόσο τα παραμύθια, όσο και η μουσική έχουν ιδιαίτερη θέση στην ζωή και στην καθημερινή ρουτίνα των μικρών παιδιών. Η εργασία αυτή, έχει ως σκοπό τη διερεύνηση του ρόλου των παραμυθιών και της μουσικής στην ...