Now showing items 1-7 of 7

    • Content marketing: μελέτη και σύγκριση δύο επιχειρήσεων 

      Κορτσάρη, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022)
      Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ευρεία χρήση του ...
    • Digital Marketing και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Καραμήτσου, Ελένη; Συκιώτη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία αναλύεται η έννοια του Digital marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά γίνεται αναφορά, στην έννοια και τον ορισμό του marketing, στο Marketing Plan (σχέδιο marketing), στο μείγμα Marketing και ...
    • Η γραφή μέσα από το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες. 

      Γαβριηλίδου, Κρυσταλλένια (2019-04-11)
      «Η γραφή μέσα από το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες» αποτελεί μέρος των σπουδών μου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημιουργική ...
    • Η έννοια του νοσταλγικού marketing και η θέση του στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες 

      Ζεμπετάκης, Γεώργιος Δ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2023-03)
      Η πτυχιακή εργασία ασχολείται με τις έννοιες και τις θέσεις του νοσταλγικού marketing στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες. Αρχικά, αναλύεται το νοσταλγικό marketing ως διακριτή στρατηγική του marketing που βρίσκεται ...
    • Η εξέλιξη των podcast στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο 

      Ακριτίδης, Λάζαρος - Πέτρος; Πάτσαλη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια αποτίμησης του τεχνολογικού φαινομένου των podcasts, το οποίο αποδεικνύεται το μέλλον στον τομέα της διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου, καθώς δημιουργεί το αίσθημα της ανεξαρτησίας ...
    • Ο ρόλος του γονέα στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του παιδιού: μελέτη επιρροής της διαφήμισης κατά τη διάρκεια παιδικών τηλεοπτικών προγραμμάτων 

      Δρουγουνάκη, Βαλεντίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-05-12)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον ρόλο που διαδραματίζει ο γονέας στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του παιδιού. Πιο συγκεκριμένα, πραγματεύεται την επιρροή που ασκούν οι γονείς στα παιδιά με έμμεσο είτε ...
    • Σχεδίαση και marketing καινοτόμων προϊόντων 

      Κουφούδης, Σταύρος Σ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2022-05)
      Η πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου αλλά και δύο πετυχημένων παραδειγμάτων που πρέπει να γνωρίζει κάποιος γύρω από τη σχεδίαση και το marketing καινοτόμων προϊόντων, με σκοπό να αποτυπωθεί ...