Η γραφή μέσα από το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες.
Abstract
«Η γραφή μέσα από το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες» αποτελεί μέρος των σπουδών μου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημιουργική Γραφή» και στην κατεύθυνση «Συγγραφή». Η διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε αφενός για τη μερική εκπλήρωση των απαιτήσεων του μεταπτυχιακού προγράμματος και αφετέρου ως απάντηση στα προσωπικά μου ενδιαφέροντα και φιλοδοξίες. Η ανάλυση του θέματος χωρίζεται σε τρία μέρη: τα δύο πρώτα αποτελούν τη θεωρητική προσέγγιση των δυο θεματικών αξόνων του θέματος ενώ το τρίτο την εμπειρική προσέγγιση. Η παρούσα μελέτη δημιουργήθηκε για να διασυνδέσει τη γραφή με το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες. Ο σκοπός της έρευνας ήταν να αναλύσει αρχικά την κάθε οντότητα ξεχωριστά ώστε να γίνει κατανοητή αλλά και για να φανεί σταδιακά η σύνδεση, πως εμπεριέχει τη γραφή. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί στη συνέχεια να διαφανεί και αναλυθεί η μεταξύ τους σχέση και να φτάσει τελικά να εξηγήσει τη σημασία και την αναγκαιότητα αυτής. Επιχείρησε ακόμη να δείξει την αλληλεπίδραση των οντοτήτων μεταξύ τους, διαδοχικά και ως σύνολο, αποτυπώνοντάς την στα ερωτήματα: πώς οι ψηφιακές δεξιότητες ενσωματώνονται στη γραφή, η δύναμη της γραφής και η συνύπαρξη της με τα ψηφιακά μέσα αξιοποιώντας τα δημιουργικά, ο ρόλος του μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και των δύο στη γραφή, η γραφή ως προϊόν και πως επιτυγχάνεται η επιμήκυνση της ζωής ενός προϊόντος όπως η γραφή που είναι πάντα το ζητούμενο. Τέλος, γίνεται η χρήση και ανάλυση μιας μελέτης περίπτωσης, του βιβλίου του Μικρού Πρίγκιπα, το οποίο περιλαμβάνοντας και ενσωματώνοντας το μάρκετινγκ, τον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες, απορρόφησε τις αλλαγές του περιβάλλοντος του και εξελίχθηκε στο πέρασμα του χρόνου, μένοντας εν ζωή, αποτελώντας παράδειγμα διαχρονικότητας.