Show simple item record

dc.contributor.authorΓαβριηλίδου, Κρυσταλλένια
dc.date.accessioned2020-11-01T16:43:32Z
dc.date.available2020-11-01T16:43:32Z
dc.date.issued2019-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1834
dc.descriptionAs part of my postgraduate studies programme “Creative Writing” in the Department of Early Childhood Education, at the University of Western Macedonia in Florina and in reference to my personal interests and ambitions I have fulfilled a thesis study on: “Writing through cinema marketing and digital skills”. The analysis of the topic is divided into three parts: the first two parts include the theoretical approach of the study while the third the empirical one. The research was conducted during the dissertation semester but it practically lasted about one year and was completed at the beginning of the third year of my studies. The assignment was an attempt to connect writing with cinema marketing and digital skills. The purpose of this study was initially to illustrate each part separately in order to make it comprehensible and then to gradually show their connection so as to further explain and analyze their relationship and eventually emphasize the importance and the necessity of it. The study also attempts to show the interrelation between the parts as it was illustrated in various issues such as how writing is integrated in digital skills, the power of writing and its coexistence with digital means, the vital role of marketing in cinema, writing as a product and how to accomplish the extension of the lifespan of a product (writing). Finally, the book The Little Prince was analyzed, as it absorbed all the changes of the environment and evolved throughout time as an example of timelessness by integrating marketing, cinema and digital skills.en_US
dc.description.abstract«Η γραφή μέσα από το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες» αποτελεί μέρος των σπουδών μου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημιουργική Γραφή» και στην κατεύθυνση «Συγγραφή». Η διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε αφενός για τη μερική εκπλήρωση των απαιτήσεων του μεταπτυχιακού προγράμματος και αφετέρου ως απάντηση στα προσωπικά μου ενδιαφέροντα και φιλοδοξίες. Η ανάλυση του θέματος χωρίζεται σε τρία μέρη: τα δύο πρώτα αποτελούν τη θεωρητική προσέγγιση των δυο θεματικών αξόνων του θέματος ενώ το τρίτο την εμπειρική προσέγγιση. Η παρούσα μελέτη δημιουργήθηκε για να διασυνδέσει τη γραφή με το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες. Ο σκοπός της έρευνας ήταν να αναλύσει αρχικά την κάθε οντότητα ξεχωριστά ώστε να γίνει κατανοητή αλλά και για να φανεί σταδιακά η σύνδεση, πως εμπεριέχει τη γραφή. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί στη συνέχεια να διαφανεί και αναλυθεί η μεταξύ τους σχέση και να φτάσει τελικά να εξηγήσει τη σημασία και την αναγκαιότητα αυτής. Επιχείρησε ακόμη να δείξει την αλληλεπίδραση των οντοτήτων μεταξύ τους, διαδοχικά και ως σύνολο, αποτυπώνοντάς την στα ερωτήματα: πώς οι ψηφιακές δεξιότητες ενσωματώνονται στη γραφή, η δύναμη της γραφής και η συνύπαρξη της με τα ψηφιακά μέσα αξιοποιώντας τα δημιουργικά, ο ρόλος του μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και των δύο στη γραφή, η γραφή ως προϊόν και πως επιτυγχάνεται η επιμήκυνση της ζωής ενός προϊόντος όπως η γραφή που είναι πάντα το ζητούμενο. Τέλος, γίνεται η χρήση και ανάλυση μιας μελέτης περίπτωσης, του βιβλίου του Μικρού Πρίγκιπα, το οποίο περιλαμβάνοντας και ενσωματώνοντας το μάρκετινγκ, τον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες, απορρόφησε τις αλλαγές του περιβάλλοντος του και εξελίχθηκε στο πέρασμα του χρόνου, μένοντας εν ζωή, αποτελώντας παράδειγμα διαχρονικότητας.en_US
dc.language.isogren_US
dc.subjectΓραφήen_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectΚινηματογράφοςen_US
dc.subjectΨηφιακές δεξιότητεςen_US
dc.subjectΜικρός Πρίγκηπαςen_US
dc.subjectWritingen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectCinemaen_US
dc.subjectDigital skillsen_US
dc.subjectThe Little Princeen_US
dc.subjecte-booken_US
dc.subjectΠαραδοσιακό βιβλίοen_US
dc.subjectΔιαχρονικότηταen_US
dc.subjectTraditional booken_US
dc.subjectTimelessnessen_US
dc.titleΗ γραφή μέσα από το μάρκετινγκ στον κινηματογράφο και τις ψηφιακές δεξιότητες.en_US
dc.title.alternativeWriting through cinema marketing and digital skillsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record