Digital Marketing και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Abstract
Στην εργασία αναλύεται η έννοια του Digital marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά γίνεται αναφορά, στην έννοια και τον ορισμό του marketing, στο Marketing Plan (σχέδιο marketing), στο μείγμα Marketing και τα 4P’s. Επίσης,
αναπτύσσεται ο ορισμός, η ιστορική αναδρομή, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Digital marketing. Στη συνέχεια, περιγράφεται το Online marketing σε σύγκριση με το Offline marketing και τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούνται. Ακόμη, αναφέρονται τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η κάθε στρατηγική. Έπειτα, παρουσιάζεται ο ορισμός, οι τύποι και
οι κατηγορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιρροή τους στον καταναλωτή και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως στρατηγική του Digital marketing. Επιπλέον, προβάλλεται η επιρροή των Social Media στη αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid - 19. Τέλος, μετά τη διεξαγωγή της εμπειρικής έρευνας διαπιστώνεται η σύγκριση του Online με το Offline marketing και η επιρροή τους στους καταναλωτές μέσα από τις διαφημίσεις σε αυτά αλλά και τα συμπεράσματα που προέκυψαν και δείχνουν ότι το Online marketing ανθίζει σε σύγκριση με το Offline marketing που παρακμάζει.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Σχεδίαση και marketing καινοτόμων προϊόντων
Κουφούδης, Σταύρος Σ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Πολυτεχνική Σχολή., 2022-05)Η πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου αλλά και δύο πετυχημένων παραδειγμάτων που πρέπει να γνωρίζει κάποιος γύρω από τη σχεδίαση και το marketing καινοτόμων προϊόντων, με σκοπό να αποτυπωθεί ... -
Content marketing: μελέτη και σύγκριση δύο επιχειρήσεων
Κορτσάρη, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022)Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ευρεία χρήση του ... -
Public Relations Vs Digital Public Relations
Καραμήτρου, Δήμητρα (Καραμήτρου, Δήμητρα, 2023)Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, ανάλυση και επεξήγηση του όρου δημόσιες σχέσεις τόσο στον φυσικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό παρουσιάζοντας και τις διαφοροποιήσεις από παρεμφερείς έννοιες όπως το μάρκετινγκ ή τη ...