Public Relations Vs Digital Public Relations
Abstract
Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, ανάλυση και επεξήγηση του όρου δημόσιες σχέσεις τόσο στον φυσικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό παρουσιάζοντας και τις διαφοροποιήσεις από παρεμφερείς έννοιες όπως το μάρκετινγκ ή τη διαφήμιση κ.ά.
Η διπλωματική χωρίζεται σε δύο μέρη, στο πρώτο το θεωρητικό και στο δεύτερο όπου γίνεται συγκριτική ανάλυση σε μελέτες περίπτωσης. Στο θεωρητικό κομμάτι, παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν τις δημόσιες σχέσεις - public relations και στις δραστηριότητες αυτών. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στις ψηφιακές δημόσιες σχέσεις - digital public relations και στις διαφορές που υπάρχουν στο μάρκετινγκ και digital μάρκετινγκ αντίστοιχα. Καθώς επίσης και στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που έχει κάθε μια δραστηριότητα δημσίων σχέσεων σε μία επιχείρηση.
Στο δεύτερο κομμάτι της διπλωματικής, παρουσιάζονται πέντε μελέτες περίπτωσης εταιρειών που αφορούν τις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων τόσο στην Ελλάδα αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο στο φυσικό και ψηφιακό κόσμο. Η επιλογή αυτή έγινε ώστε να υπάρξει σύγκριση και παράθεση των ενεργειών - καμπανιών δημοσίων σχέσεων των συγκεκριμένων εταιρειών - καμπανιών δημοσίων σχέσεων των συγκεκριμένων εταιρειών και να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα. Κλείνοντας, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας κατά πόσο δηλαδή οι έννοιες των δημοσίων σχέσεων και των ψηφιακών δημοσίων σχέσεων υπάρχουν και αξιοποιούνται στα πλαίσια της ελληνικής επιχειρηματικότητας.