Browsing Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ» by Issue Date
Now showing items 1-20 of 49
-
Gamification in Education ( η προσομοίωση μάθησης μέσω των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην Εκπαίδευση)
(Σαχπατζίδης, Αβραάμ, 2022)Ο όρος "παιχνιδοποίηση" (gamification) αναφέρεται συχνά στην εφαρμογή μηχανισμών παιχνιδιών σε μη παιγνιώδη πλαίσια με σκοπό τον εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων που διεξάγονται και της εμπειρίας των ατόμων που συμμετέχουν. ... -
Περιβαλλοντικές προκλήσεις και τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί και η επιλογή της μετάβασης σε πράσινη ανάπτυξη ως λύση
(Μίμτσης, Πέτρος, 2022)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την ανάλυση των εννοιών του περιβάλλοντος, της πράσινης ανάπτυξης και του πράσινου μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται αναφορά σε όλα τα προβλήματα που μαστίζουν το φυσικό περιβάλλον τη σημερινή εποχή, ... -
Παράγοντες Υιοθέτησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας στον Αγροτικό Τομέα: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας
(Δεληγιάννης, Δημήτριος, 2022)Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση επηρεάζει κάθε παραγωγικό τομέα και κλάδο με τρόπο που κανένας δε θα μπορούσε να προβλέψει στο παρελθόν. Το κύριο ζητούμενο, στην παρούσα περίοδο, είναι η αποδοχή των νέων ευεργετημάτων και των ... -
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη
(Ορφανού, Έφη, 2022)Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) έχει την ικανότητα να προσφέρει θετικές εμπειρίες στους πελάτες που συμβάλλουν στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης της επωνυμίας και της ικανοποίησης των πελατών. Είτε με τη χρήση smartphone, laptop, ... -
Παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα του Email Marketing
(Σεμπελίδου Λόλα Μαρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: Παράγοντες που επιδρούν ... -
Η αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία: Η περίπτωση των επιχειρήσεων της Δυτικής Μακεδονίας
(Μέτσιος, Ιωάννης, 2022)Η κάτωθι διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της αναγκαιότητας της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιούνται οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, δηλαδή επιχειρήσεις που ... -
Ο ρόλος της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Η επιλογή επικοινωνιακών μοντέλων για την προώθηση και ανάδειξη του προγράμματος στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης της ΕΡΤ3
(Τεπεκίδου, Σωτηρία, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση των επικοινωνιακών μοντέλων που στόχο ... -
Βιώσιμη ανάπτυξη μέσω πράσινων επενδύσεων και πράσινης πληροφορικής στον Ξενοδοχειακό κλάδο του Ν.Θεσσαλονίκης
(Καραπαύλου, Αναστασία, 2022)Η πράσινη πληροφορική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο πράσινου και βιώσιμου περιβάλλοντος, προσφέροντας οικονομικά οφέλη στις επιχειρήσεις που γίνονται πιο «πράσινες». Ο τύπος, το μέγεθος, η κουλτούρα, ... -
H επιρροή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά
(Μήγκος, Σταύρος, 2022)Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία
(Καραγιάννη, Χαρά, 2022)Στη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών ... -
Guerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεων
(Κοκολιού, Όλγα, 2022)Όλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Η θέση της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Μητράκος, Βασίλειος, 2022)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) έχουν μεγάλη σημασία για όλες τις εθνικές οικονομίες παγκοσμίως. Τα στοιχεία δείχνουν ήδη ότι οι ΜΜΕ είναι κρίσιμες σε βασικούς οικονομικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του ... -
Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων του Επιχειρηματικού Κλάδου
(Τσαχουρίδου, Γαλήνη, 2022)Την τελευταία δεκαετία, η ευρεία υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών ανάγκασε τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν αυτές τις τεχνολογίες προκειμένου να διαφοροποιήσουν τις προτάσεις τους, να ενισχύσουν την παραγωγικότητά τους ... -
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στα πλαίσια του σύγχρονου επιχειρείν
(Ζιάγκας, Νικόλαος, 2022)Η εργασία πραγματεύεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρείν. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας και της αναγκαιότητας του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τεχνολογίες ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για την ψηφιοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων εκπαιδευτικών προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εφαρμογή στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
(Κύρκος, Κωνσταντίνος, 2022-09)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση μιας πλήρως λειτουργικής web εφαρμογής ανοιχτού κώδικα, με αντικείμενο την ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών ... -
Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία - digital marketing strategies in hospitality
(Ζάχου, Βασιλική, 2023)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη φιλοξενία. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στον τουρισμό και τη συμβολή της ψηφιοποίησης στην τουριστική βιομηχανία. Ακολουθεί αναφορά στο ... -
Τεχνητή νοημοσύνη στη μόδα
(Βαταντζή, Αικατερίνη, 2023)Ο σκοπός της μελέτης ήταν να εξετάσει τις επιπτώσεις της αντιληπτής χρησιμότητας, της αντιληπτής ευκολίας χρήσης, του αντιληπτού κινδύνου και της στάσης απέναντι στην τεχνολογία στη στάση των καταναλωτών και την πρόθεσή ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και ψηφιακός τραπεζικός μετασχηματισμός
(Σταπαρούνα, Βασιλική, 2023)Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να σκιαγραφήσει τη σχέση της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με το ζήτημα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι σημαντικές εξελίξεις στην τεχνολογία και η ευρεία πρόσβαση στο ... -
Συνεργατικό Μάρκετινγκ & Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μέσω κοινωνικών δικτύων στον κλάδο των καλλυντικών
(2023)Θεωρητικό υπόβαθρο: Ο κλάδος καλλυντικών αποτελεί μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων και αξιοποιεί κάθε τεχνική που βοηθά τις εταιρείες να κερδίσουν μερίδια στο καταναλωτικό κοινό. Οι πρακτικές affiliate marketing μέσω κοινωνικών ... -
Η παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση, οι στάσεις των εκπαιδευτικών και η χρήση της στην ελληνική Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Ευθυμίου, Γεώργιος, 2023)Η παιχνιδοποίηση (gamification) αποτελεί μία σύγχρονη τεχνολογική τάση των πληροφοριακών συστημάτων που βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς διακριτούς τομείς. Οι επικρατέστεροι ορισμοί του gamification συγκλίνουν στο ότι είναι η ...