Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία
Abstract
Στη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ στον τουρισμό, ακολουθείται η παρακάτω διαδρομή:
Αρχικά εξηγείται γιατί ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κλάδο της Ελληνικής Οικονομίας σε βαθμό που διαμορφώνει κατά μεγάλο μέρος το ΑΕΠ της χώρας μας.
Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην είσοδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο επιχειρησιακό γίγνεσθαι, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί αυτό και την αναμφισβήτητη βοήθεια που προσφέρει στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Στο τρίτο κεφάλαιο η ανάλυση επικεντρώνεται στην προσπάθεια των τουριστικών επιχειρήσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας τους, ενώ προηγουμένως εξηγείται εννοιολογικά το περιεχόμενο του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Οι Στρατηγικές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και η εφαρμογή που έχουν στο σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον, αποτελούν το αντικείμενο του επόμενου κεφαλαίου.
Τέλος, στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια ανάδειξης της ακολουθούμενης Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ από το Ξενοδοχείο ``Margo bay grecotel``, που βρίσκεται στη Χανιώτη Χαλκιδικής, η οποία στηρίζεται στα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τη σχετική έρευνα που έγινε στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η εκμετάλλευση της δυναμικότητας αυτών, η αναζήτηση της κριτικής του ξενοδοχείου και η προβολή προσφορών – διαγωνισμών στο προφίλ του Facebook του ξενοδοχείου είναι τα στοιχεία στα οποία, όπως καταλήγει η έρευνα, πρέπει να επικεντρωθεί το ξενοδοχείο.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Διαδικτυακό μάρκετινγκ για επιχειρήσεις. Αρχές περίπτωσης και κατασκευή ιστοχώρου.
Πυθαρά, Δάφνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-02)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται ο χώρος προβλήματος του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, οι οποίες διαθέτουν ταυτότητα στο διαδίκτυο μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Παράλληλα, με την κατασκευή ... -
Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες
Καδή, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)Το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ... -
Πολιτικό μάρκετινγκ σε παραδοσιακά και σύγχρονα μέσα
Παναγοπούλου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται ένα μείζον θέμα στο πεδίο της πολιτικής το οποίο είναι το πολιτικό μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να αναλυθεί διεξοδικά μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση το πολιτικό μάρκετινγκ, όπως και τα ...