Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενία
Abstract
Στη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ στον τουρισμό, ακολουθείται η παρακάτω διαδρομή:
Αρχικά εξηγείται γιατί ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κλάδο της Ελληνικής Οικονομίας σε βαθμό που διαμορφώνει κατά μεγάλο μέρος το ΑΕΠ της χώρας μας.
Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην είσοδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο επιχειρησιακό γίγνεσθαι, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί αυτό και την αναμφισβήτητη βοήθεια που προσφέρει στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Στο τρίτο κεφάλαιο η ανάλυση επικεντρώνεται στην προσπάθεια των τουριστικών επιχειρήσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας τους, ενώ προηγουμένως εξηγείται εννοιολογικά το περιεχόμενο του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Οι Στρατηγικές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και η εφαρμογή που έχουν στο σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον, αποτελούν το αντικείμενο του επόμενου κεφαλαίου.
Τέλος, στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια ανάδειξης της ακολουθούμενης Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ από το Ξενοδοχείο ``Margo bay grecotel``, που βρίσκεται στη Χανιώτη Χαλκιδικής, η οποία στηρίζεται στα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τη σχετική έρευνα που έγινε στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η εκμετάλλευση της δυναμικότητας αυτών, η αναζήτηση της κριτικής του ξενοδοχείου και η προβολή προσφορών – διαγωνισμών στο προφίλ του Facebook του ξενοδοχείου είναι τα στοιχεία στα οποία, όπως καταλήγει η έρευνα, πρέπει να επικεντρωθεί το ξενοδοχείο.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Διαδικτυακό μάρκετινγκ για επιχειρήσεις. Αρχές περίπτωσης και κατασκευή ιστοχώρου.
Πυθαρά, Δάφνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες, 2022-02)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται ο χώρος προβλήματος του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, οι οποίες διαθέτουν ταυτότητα στο διαδίκτυο μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Παράλληλα, με την κατασκευή ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών - Social media στη διαδικασία προώθησης του στρατηγικού μάρκετινγκ κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στην Ελλάδα
Δούλος, Χρήστος Γ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Το μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νεοσύστατη επιστήμη η οποία στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως και είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις και όσους σχετίζονται με αυτές. Η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι η ... -
Public Relations Vs Digital Public Relations
Καραμήτρου, Δήμητρα (Καραμήτρου, Δήμητρα, 2023)Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, ανάλυση και επεξήγηση του όρου δημόσιες σχέσεις τόσο στον φυσικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό παρουσιάζοντας και τις διαφοροποιήσεις από παρεμφερείς έννοιες όπως το μάρκετινγκ ή τη ...