Show simple item record

dc.contributor.authorΚαραγιάννη, Χαρά
dc.date.accessioned2023-06-23T11:13:47Z
dc.date.available2023-06-23T11:13:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3663
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη εργασία για να φθάσουμε στη διερεύνηση και διαπίστωση του τρόπου, με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις επιχειρήσεις φιλοξενίας στην επιλογή των Στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ στον τουρισμό, ακολουθείται η παρακάτω διαδρομή: Αρχικά εξηγείται γιατί ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κλάδο της Ελληνικής Οικονομίας σε βαθμό που διαμορφώνει κατά μεγάλο μέρος το ΑΕΠ της χώρας μας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην είσοδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο επιχειρησιακό γίγνεσθαι, τα εργαλεία που χρησιμοποιεί αυτό και την αναμφισβήτητη βοήθεια που προσφέρει στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο η ανάλυση επικεντρώνεται στην προσπάθεια των τουριστικών επιχειρήσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας τους, ενώ προηγουμένως εξηγείται εννοιολογικά το περιεχόμενο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι Στρατηγικές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και η εφαρμογή που έχουν στο σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον, αποτελούν το αντικείμενο του επόμενου κεφαλαίου. Τέλος, στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια ανάδειξης της ακολουθούμενης Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ από το Ξενοδοχείο ``Margo bay grecotel``, που βρίσκεται στη Χανιώτη Χαλκιδικής, η οποία στηρίζεται στα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τη σχετική έρευνα που έγινε στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η εκμετάλλευση της δυναμικότητας αυτών, η αναζήτηση της κριτικής του ξενοδοχείου και η προβολή προσφορών – διαγωνισμών στο προφίλ του Facebook του ξενοδοχείου είναι τα στοιχεία στα οποία, όπως καταλήγει η έρευνα, πρέπει να επικεντρωθεί το ξενοδοχείο.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων καθηγήτρια: Βλαχβέη Ασπασίαen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΚαραγιάννη, Χαράen_US
dc.subjectΔιαδίκτυο, μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ, ψηφιακός μετασχηματισμός, εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.en_US
dc.titleΣτρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στη φιλοξενίαen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record