Ο ρόλος της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Η επιλογή επικοινωνιακών μοντέλων για την προώθηση και ανάδειξη του προγράμματος στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον. Μελέτη περίπτωσης της ΕΡΤ3
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο της τηλεθέασης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και πώς επηρεάζει τον σχεδιασμό του τηλεοπτικού προγράμματος. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση των επικοινωνιακών μοντέλων που στόχο έχουν την ανάδειξή του. Στη συνέχεια, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος όπου γίνεται μια προσπάθεια ανίχνευσης των τηλεθεατών που παρακολουθούν το πρόγραμμα του τηλεοπτικού σταθμού της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόραση 3. Σκοπός της έρευνας, είναι η αποτύπωση της τηλεθέασης και πώς όλα τα πορίσματα που προκύπτουν υλοποιούν ένα επιτυχημένο σχεδιασμό τηλεοπτικού προγράμματος. Εν κατακλείδι, αναλύονται όλα τα επικοινωνιακά εργαλεία, στο πλαίσιο του παραδοσιακού και ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, ώστε η ΕΡΤ3 να αναδείξει το πρόγραμμά της και να έχει υψηλή απόδοση/τηλεθέαση, μέσα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον.