Ηλεκτρονικό εμπόριο καλλυντικών και προώθηση μέσω κοινωνικής δικτύωσης
Abstract
Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα και η καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού ως προς το κομμάτι της διαφήμισης.
Στην παρούσα εργασία το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τα καλλυντικά προϊόντα, την χρήση από τους καταναλωτές, τις ψυχολογικές επιδράσεις και γίνεται περιγραφή του κλάδου των καλλυντικών προϊόντων
Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει την έννοια της καταναλωτικής συμπεριφοράς, την διαφήμιση και τους στόχους της, αλλά και τον βαθμό επίδρασης των διαφημιστικών σποτ.
Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, τονίζοντας το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο και δίνεται η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα.
Το τέταρτο κεφάλαιο περιγράφει την έννοια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και δίνονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του internet μάρκετινγκ.
Στη συνέχεια, γίνεται η περιγραφή της έρευνας, η οποία είναι ποσοτική. Η συλλογή των στοιχείων αυτών πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίου, με τη βοήθεια ενός καλά σχεδιασμένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα που θα χρησιμοποιηθεί για τη παρούσα έρευνα είναι 211 καταναλωτές, τόσο άνδρες όσο και γυναίκες.
Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων και η στατιστική ανάλυση που απαιτήθηκε στα πλαίσια της τρέχουσας διπλωματικής.
Ύστερα από την συλλογή των απαντήσεων στα ερωτηματολόγια, έγινε στατιστική ανάλυση με το πακέτο SPSS. Πιο συγκεκριμένα παρατηρήθηκε ότι τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες αγοράζουν καλλυντικά προϊόντα αλλά και ότι το Tik Tok και το Instagram είναι τα δύο κύρια κοινωνικά δίκτυα τα οποία έχουν την μεγαλύτερη επίδραση στην πώληση των καλλυντικών προϊόντων.