Browsing by Subject "assessment"
Now showing items 1-7 of 7
-
H παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-12)Στην παρούσα μελέτη αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας η παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση με τη χρήση ποσοτικής μεθόδου (ανάλυση ερωτηματολογίων με το πρόγραμμαSPSS).Στόχος ήταν ... -
Ζητήματα αξιολόγησης στο μάθημα της Γλώσσας: καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται ζητήματα αξιολόγησης στο μάθημα της Γλώσσας στο δημοτικό σχολείο καθώς και ερευνά και καταγράφει τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα ζητήματα αυτά. Πιο ... -
Η αξιολόγηση προσωπικού στους ΟΤΑ Β' βαθμού και οι δυσκολίες στην εφαρμογή της: Η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η αξιολόγηση του προσωπικού αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για τις διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων και των Δημοσίων Οργανισμών ώστε να επιτυγχάνουν τον έλεγχο και την βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων. ... -
Η έκθεση του επιθεωρητή Αλεξόπουλου (Φλώρινα, 1938-1939)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του θεσμού του Επιθεωρητή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην περιφέρεια Φλώρινας κατά το σχολικό έτος 1938 – 1939. Πρόκειται για μια περίοδο ιδιαίτερα σημαντική για την Ελλάδα, ... -
Η χρήση ευρετικών κατά τη λήψη αποφάσεων στο ιατρικό προσωπικό: Σχέσεις μεταξύ υποκειμενικών και αντικειμενικών εκτιμήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας, 2023-09)Οι ευρετικές είναι άμεσες , σύντομες και διαισθητικές στρατηγικές, οι οποίες μπορεί να είναι ασυνείδητες ή συνειδητές και χρησιμοποιούνται προκειμένου να ληφθεί σύντομα και αποτελεσματικά μία απόφαση. Η χρήση αυτών των ... -
Οι φιλόλογοι εκφράζουν τις απόψεις τους για ζητήματα εναλλακτικής αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Η αξιολόγηση του μαθητή αποτελεί μια συστηματική, κριτική διαδικασία, κατά την οποία αποτιμάται ο βαθμός επίτευξης των μαθησιακών στόχων. Ο εκπαιδευτικός στο πλαίσιο της αξιολόγησης του μαθητή, καλείται να μελετήσει την ... -
Τα χαρακτηριστικά των δασκάλων και διδασκαλισσών των εκπαιδευτικών περιφερειών Εορδαίας και Κοζάνης μέσα από τις εκθέσεις των επιθεωρητών της περιόδου 1950 – 1960
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2020-07)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των εκθέσεων των επιθεωρητών και τα χαρακτηριστικά των δασκάλων και διδασκαλισσών τα οποία προβάλλονται σε αυτές κατά την περίοδο 1950 – 1960 στις εκπαιδευτικές περιφέρειες ...