Now showing items 1-10 of 10

    • Η δημιουργικότητα μέσα από τα παραμύθια 

      Γιώτη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
      Η εργασία δομείται ως εξής, αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της έννοιας του παραμυθιού, ενώ παρουσιάζονται και οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί για την προέλευση του από το 1800 έως και σήμερα. Επιπλέον γίνεται ...
    • Η επιθετικότητα στην παιδική ηλικία και ο ρόλος της οικογένειας 

      Μπώλου, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να αναλύσει τις μεταβλητές ιδιοσυγκρασίας και γονικής μέριμνας, καθώς σχετίζονται με την προληπτική και αντιδραστική επιθετικότητα στα παιδιά. Οι διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι γονείς ...
    • Ιστορικές διαστάσεις της παιδικής ηλικίας στα σχολικά εγχειρίδια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: Διακριτική παρουσία ή εκκωφαντική απουσία; 

      Θεοχαροπούλου, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
      Η παρούσα εργασία με τίτλο " Ιστορικές διαστάσεις της παιδικής ηλικίας στα σχολικά εγχειρίδια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: Διακριτική παρουσία ή εκκωφαντική απουσία;" έχει ως αντικείμενο τη μελέτη και την αναλυτική ...
    • Ο δεσμός μητέρας-βρέφους και πώς συνδέεται με τη μοναξιά στην παιδική ηλικία 

      Κουλέρδα, Σουλτάνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
      Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει, αν ο δεσμός που θα αναπτύξει το βρέφος με τη μητέρα του είναι μια μεταβλητή που επηρεάζει την εκδήλωση της μοναξιάς στην παιδική ηλικία. Παράλληλα, θέλει να ελέγξει ποιος ...
    • Ο Ρόλος της Αυτο-ρύθμισης Συμπεριφοράς και της Ελπίδας στη Φιλία στην Παιδική Ηλικία 

      Παπαδημητρίου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Η παρούσα έρευνα αποσκοπούσε στη διερεύνηση (α) των συστατικών στοιχείων μεταξύ της εκτιμώμενης καλής και κακής φιλίας, (β) του ρόλου της ελπίδας, και της αυτο-ρύθμισης της φιλίας στην αντιλαμβανόμενη καλή και κακή φιλία ...
    • Οι Απόψεις των Υποψήφιων Εκπαιδευτικών για την Παιδική Ηλικία 

      Καρλή, Παρασκευή Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Στην παρούσα έρευνα εξετάζονται οι πεποιθήσεις των υποψήφιων νηπιαγωγών για την παιδική ηλικία κατά την είσοδό τους στο μάθημα της Προσχολικής Παιδαγωγικής και πώς αυτές διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Σκοποί ...
    • Σημειωτική ανάλυση της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και προτάσεις για την εφαρμογή της. 

      Καρανικόλας, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
      Η Διπλωματική Εργασία «Σημειωτική ανάλυση της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και προτάσεις για την εφαρμογή της» πραγματεύεται το καθολικό ζήτημα των δικαιωμάτων του παιδιού, όπως αυτό κωδικοποιείται στο ...
    • Σχολική τάξη, μαθητές και εκπαιδευτικοί στον σύγχρονο γαλλικό κινηματογράφο 

      Μάτσια, Ελένη - Μελίνα; Matsia, Eleni - Melina (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-09)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις αναπαραστάσεις της σχολικής τάξης στον σύγχρονο γαλλικό κινηματογράφο. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αναπαρίστανται οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και η μεταξύ τους ...
    • Τα Παιδιά Με το Κλειδί στο Χέρι 

      Βογδάνου, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
      Η φροντίδα των ανηλίκων όταν οι γονείς τους εργάζονται απασχολούσε πάντοτε τους επιστήμονες και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια με τη μαζική είσοδο της γυναίκας στην αγορά εργασίας. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται ...
    • Το παιχνίδι και το επιτραπέζιο παιχνίδι, εφαρμογές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 

      Μπανιτσιώτη, Μαρία; Banitsioti, Maria (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)
      Τα παιχνίδια όλων των ειδών χαρακτηρίζουν την παιδική ηλικία των παιδιών από οτιδήποτε άλλο, καθώς δεν νοείται παιδί το οποίο δεν παίζει. Το παιχνίδι, εδώ και αιώνες κυριαρχεί στην παιδική ηλικία και όχι μόνο. Ο λόγος ...