Browsing by Subject "educational robotics"
Now showing items 1-5 of 5
-
Αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των ΤΠΕ στην διδασκαλία Γεωμετρίας Δημοτικό: μελέτη περίπτωσης σε φροντιστηριακή τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία με τίτλο: «Αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των ΤΠΕ στην διδασκαλία Γεωμετρίας Δημοτικού: μελέτη περίπτωσης σε φροντιστηριακή τάξη» εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού ... -
Εκπαιδευτική Ρομποτική για τη δημιουργία απτών προσομοιώσεων: ένας χώρος μικτής πραγματικότητας για την εκμάθηση του κύκλου της ημέρας / νύχτας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η διδασκαλία της Αστρονομίας ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών, οι οποίες ενισχύουν την κριτική σκέψη, καθώς και τα κίνητρα των παιδιών για μάθηση. Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μελετήσει και ... -
Η εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα με την χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής στα πλαίσια μιας ψηφιακής αφήγησης – Μία μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Αφενός, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των επιστημών, και αφετέρου η συνεχής ανταλλαγή των κουλτούρων των λαών, καθιστούν την εκμάθηση μιας ή και περισσότερων γλωσσών απαραίτητη τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους ... -
Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο συμπερίληψης μαθητή με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμός) στη γενική τάξη με την εφαρμογή προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα εκπαιδευτική παρέμβαση πραγματεύεται το κατά πόσον η εκπαιδευτική ρομποτική μπορεί να αποτελέσει εργαλείο συμπερίληψης μαθητών με ΔΦΑ (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό) στη γενική τάξη. Εφαρμόζεται διαθεματικά ένα ... -
Καλλιέργεια των παραμέτρων της αλγοριθμικής σκέψης μέσα από την Εκπαιδευτική Ρομποτική, τη μέθοδο της σκαλωσιάς και τον οπτικό προγραμματισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η Υπολογιστική Σκέψη (ΥΣ) θεωρείται μία από τις σημαντικότερες ικανότητες που πρέπει να κατέχουν οι σημερινοί μαθητές από πολύ μικρή ηλικία. Από έρευνες έχει διαπιστωθεί ότι η Εκπαιδευτική Ρομποτική (ΕΡ) έχει χαρακτηριστεί ...