• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Εκπαιδευτική Ρομποτική για τη δημιουργία απτών προσομοιώσεων: ένας χώρος μικτής πραγματικότητας για την εκμάθηση του κύκλου της ημέρας / νύχτας

    Thumbnail
    View/Open
    ΖΟΥΜΠΟΥΡΤΙΚΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ.pdf (1.567Mb)
    Date
    2019
    Author
    Ζουμπουρτικούδη, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η διδασκαλία της Αστρονομίας ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών, οι οποίες ενισχύουν την κριτική σκέψη, καθώς και τα κίνητρα των παιδιών για μάθηση. Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μελετήσει και να αξιολογήσει ένα διδακτικό σενάριο, βασισμένο στη μεικτή πραγματικότητα και την Εκπαιδευτική Ρομποτική, για την εκμάθηση του φαινομένου του κύκλου της ημέρας / νύχτας. Οι συμμετέχοντες ήταν δεκαέξι (16) μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης από πέντε διαφορετικά Δημοτικά Σχολεία της Φλώρινας. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από ερωτηματολόγια, που συμπληρώθηκαν πριν και αμέσως μετά τη διεξαγωγή της παρέμβασης, από σύντομες αξιολογήσεις του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και από ημι – δομημένες συνεντεύξεις. Τα ευρήματα έδειξαν, ότι ένα παιχνίδι απτών προσομοιώσεων ενδέχεται να γίνει ένα στερεό υπόβαθρο, προκειμένου να μεταβιβαστεί αποτελεσματικά η νέα γνώση και να επαναξιολογηθεί η προϋπάρχουσα.Astronomy teaching is reinforced with the use of new technologies to a great extent. New Technologies enhance critical thinking as well as child motivation for learning. The purpose of this research was to study and assess a teaching scenario on the learning of the day/night cycle phenomenon, based on mixed reality and Educational Robotics. The participants were sixteen (16) primary school students (5th and 6th grade), from five (5) different schools in Florina. The data were collected by means of designed questionnaires, which were before and right after answered after the completion of short-term conducted educational assessments and semi-structured interviews. The findings showed that a tangible simulation game may become a solid background in order to tranfer knowledge and reassessed the previous one.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1403
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV