Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιγεωργίου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΖουμπουρτικούδη, Ελένη
dc.date.accessioned2019-06-26T13:20:42Z
dc.date.available2019-06-26T13:20:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1403
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ διδασκαλία της Αστρονομίας ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών, οι οποίες ενισχύουν την κριτική σκέψη, καθώς και τα κίνητρα των παιδιών για μάθηση. Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μελετήσει και να αξιολογήσει ένα διδακτικό σενάριο, βασισμένο στη μεικτή πραγματικότητα και την Εκπαιδευτική Ρομποτική, για την εκμάθηση του φαινομένου του κύκλου της ημέρας / νύχτας. Οι συμμετέχοντες ήταν δεκαέξι (16) μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης από πέντε διαφορετικά Δημοτικά Σχολεία της Φλώρινας. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από ερωτηματολόγια, που συμπληρώθηκαν πριν και αμέσως μετά τη διεξαγωγή της παρέμβασης, από σύντομες αξιολογήσεις του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και από ημι – δομημένες συνεντεύξεις. Τα ευρήματα έδειξαν, ότι ένα παιχνίδι απτών προσομοιώσεων ενδέχεται να γίνει ένα στερεό υπόβαθρο, προκειμένου να μεταβιβαστεί αποτελεσματικά η νέα γνώση και να επαναξιολογηθεί η προϋπάρχουσα.Astronomy teaching is reinforced with the use of new technologies to a great extent. New Technologies enhance critical thinking as well as child motivation for learning. The purpose of this research was to study and assess a teaching scenario on the learning of the day/night cycle phenomenon, based on mixed reality and Educational Robotics. The participants were sixteen (16) primary school students (5th and 6th grade), from five (5) different schools in Florina. The data were collected by means of designed questionnaires, which were before and right after answered after the completion of short-term conducted educational assessments and semi-structured interviews. The findings showed that a tangible simulation game may become a solid background in order to tranfer knowledge and reassessed the previous one.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεκπαιδευτική ρομποτικήen_US
dc.subjectμεικτή πραγματικότηταen_US
dc.subjectαπτές προσομοιώσειςen_US
dc.subjectαστρονομίαen_US
dc.subjectκύκλος ημέρας/νύχταςen_US
dc.subjecteducational roboticsen_US
dc.subjectmixed realityen_US
dc.subjecttangible simulationsen_US
dc.subjectastronomyen_US
dc.subjectday/night cycleen_US
dc.titleΕκπαιδευτική Ρομποτική για τη δημιουργία απτών προσομοιώσεων: ένας χώρος μικτής πραγματικότητας για την εκμάθηση του κύκλου της ημέρας / νύχταςen_US
dc.title.alternativeEducational robotics for creating tangible simulations: a mixed reality space for learning the day/night cycleen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record