Η εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα με την χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής στα πλαίσια μιας ψηφιακής αφήγησης – Μία μελέτη περίπτωσης
Abstract
Αφενός, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των επιστημών, και αφετέρου η συνεχής ανταλλαγή των κουλτούρων των λαών, καθιστούν την εκμάθηση μιας ή και περισσότερων γλωσσών απαραίτητη τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους για την επικοινωνία και την κατανόηση έστω και απλών, καθημερινών λέξεων και φράσεων. Η διδασκαλία των αγγλικών μπορεί να ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών, οι οποίες συμβάλλουν στην ενίσχυση ποικίλων δεξιοτήτων των μαθητών όπως η κριτική σκέψη, καθώς και του ενδιαφέροντος των μαθητών για μάθηση.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση μιας διδακτικής πρότασης, η οποία βασίζεται στην ψηφιακή αφήγηση και την Εκπαιδευτική Ρομποτική για την εκμάθηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας, στην προκειμένη περίπτωση, αγγλικών λέξεων και φράσεων σχετικών με τις οδηγίες και τις κατευθύνσεις. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε μόνο σε εργαστηριακό επίπεδο, ώστε να ελεγχθούν η συνοχή και τυχόν ατέλειες του διδακτικού σεναρίου.On one hand the rapid development of technology, and on the other hand the constant exchange of cultures, make learning one or more languages essential for communication and understanding even the simplest daily words and expressions. Teaching English could be supported by New Technologies, which contribute to the improvement of students’ various skills, like critical thinking and also to the students’ interest for learning.
The purpose of this project is the presentation of a teaching method, which is based on digital storytelling and Educational Robotics for learning a second language, and specifically, English words and phrases about directions. The experiment took place only in a laboratory, so as cohesion and faults to be checked properly.