Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιγεωργίου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαράμπαλη, Ελπίδα Δικαία
dc.date.accessioned2020-02-24T14:11:38Z
dc.date.available2020-02-24T14:11:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1678
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΑφενός, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των επιστημών, και αφετέρου η συνεχής ανταλλαγή των κουλτούρων των λαών, καθιστούν την εκμάθηση μιας ή και περισσότερων γλωσσών απαραίτητη τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους για την επικοινωνία και την κατανόηση έστω και απλών, καθημερινών λέξεων και φράσεων. Η διδασκαλία των αγγλικών μπορεί να ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών, οι οποίες συμβάλλουν στην ενίσχυση ποικίλων δεξιοτήτων των μαθητών όπως η κριτική σκέψη, καθώς και του ενδιαφέροντος των μαθητών για μάθηση. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση μιας διδακτικής πρότασης, η οποία βασίζεται στην ψηφιακή αφήγηση και την Εκπαιδευτική Ρομποτική για την εκμάθηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας, στην προκειμένη περίπτωση, αγγλικών λέξεων και φράσεων σχετικών με τις οδηγίες και τις κατευθύνσεις. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε μόνο σε εργαστηριακό επίπεδο, ώστε να ελεγχθούν η συνοχή και τυχόν ατέλειες του διδακτικού σεναρίου.On one hand the rapid development of technology, and on the other hand the constant exchange of cultures, make learning one or more languages essential for communication and understanding even the simplest daily words and expressions. Teaching English could be supported by New Technologies, which contribute to the improvement of students’ various skills, like critical thinking and also to the students’ interest for learning. The purpose of this project is the presentation of a teaching method, which is based on digital storytelling and Educational Robotics for learning a second language, and specifically, English words and phrases about directions. The experiment took place only in a laboratory, so as cohesion and faults to be checked properly.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεκπαιδευτική ρομποτικήen_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectεκμάθηση δεύτερης ξένης γλώσσαςen_US
dc.subjectοδηγίες/κατευθύνσειςen_US
dc.subjecteducational roboticsen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.subjectlearning second languageen_US
dc.subjectdirectionsen_US
dc.titleΗ εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα με την χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής στα πλαίσια μιας ψηφιακής αφήγησης – Μία μελέτη περίπτωσηςen_US
dc.title.alternativeLearning English as second language by using educational robotics and digital storytellingen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record