Search
Now showing items 1-10 of 13
Σημειωτική και σχολικό εγχειρίδιο: μελέτη περίπτωσης εγχειριδίου Θρησκευτικών Γ΄τάξης δημοτικού και αναλυτικού προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015)
Fostering conceptual change through values and knowledge education (VaKE): the case of nanotechnology
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-11)
The purpose of the present study was to address the knowledge part of the teaching
approach VaKE (Values and Knowledge Education) in terms of conceptual change.
Three research questions were examined; (a) whether VaKE ...
Σχολικά εγχειρίδια και εικόνες: Η μελέτη περίπτωσης του βιβλίου των Θρησκευτικών της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-03-14)
Η παρούσα εργασία έχει διττό στόχο, αφενός την ανάλυση των εικόνων του βιβλίου των Θρησκευτικών της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου, με σημειωτικά εργαλεία ανάλυσης και τη σχέση των εικόνων με τον τίτλο της κάθε ενότητας, ...
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του tablet σε εξωσχολικό περιβάλλον
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
Η σύγχρονη εποχή, χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, η οποία έχει εισβάλει ολοκληρωτικά στη ζωή μας και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα την καθημερινότητά μας, τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε αλλά συγχρόνως ...
Διδασκαλία λεξιλογίου και γραμματικής με χρήση νέων τεχνολογιών: εφαρμογή στο Δημοτικό σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-03)
Η σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα είναι πολυσύνθετη και καθορίζεται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του σκηνικού της, σε όλα σχεδόν τα διδακτικά αντικείμενα, παίζουν τα τελευταία ...
Η Γλώσσα των οδηγιών: ένα διδακτικό σενάριο για το Δημοτικό σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016)
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διδακτικού σεναρίου για το κειμενικό είδος των κατασκευαστικών οδηγιών και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που καταγράφηκαν. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ...
Επαγγελματική ανάπτυξη και ανάληψη επαγγελματικών ρόλων στο Δημοτικό: Σημειωτική ανάλυση των διαθεματικών δραστηριοτήτων των σχολικών εγχειριδίων του μαθήματος της Ελληνικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-02)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ελέγξει τον τρόπο δόμησης της επαγγελματικής ανάπτυξης στο Δημοτικό σχολείο, μέσα από την ανάληψη διαφόρων κοινωνικών και επαγγελματικών ρόλων από τους μαθητές, στα πλαίσια της ενασχόλησής ...
Τέχνη και Μαθηματικά: διαθεματικές προσεγγίσεις μέσα από την ιστορία της Τέχνης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
H φύση είναι η πηγή έμπνευσης και το πεδίο έρευνας για όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας. Το ίδιο ισχύει για την Επιστήμη όσο και την Τέχνη. Η κοινή αυτή αφετηρία καθορίζει τα κοινά στοιχεία που ενυπάρχουν ...
Η επίδραση της ηλικίας και του φύλου στην ανάπτυξη γραφοκινητικών δεξιοτήτων παιδιών του δημοτικού
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των γραφοκινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά του δημοτικού, η επίδραση της ηλικίας και του φύλου. Στην εργασία συμμετείχαν αγόρια και κορίτσια της Β’ και της Ε’ τάξης του δημοτικού ...
Τοπική ιστορία: το Ξινό Νερό στα χρόνια του εμφυλίου και της κατοχής
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ιστορικά γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στην τοπική κοινότητα Ξινού Νερού του νομού Φλώρινας. Ειδικότερα, δίνεται έμφαση στα γεγονότα που έλαβαν χώρα στην γερμανική κατοχή (1941- 1944) αλλά και ...