Search
Now showing items 1-10 of 29
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στο Δημοτικό σχολείο με στόχο την Ενταξιακή Εκπαίδευση – Απόψεις εκπαιδευτικών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Αναμφισβήτητα και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα σημερινά δεδομένα της πολυπολιτισμικής κοινωνίας που δημιουργήθηκε στον ελλαδικό χώρο, κυρίως από την εισροή μεταναστών, ο τομέας της εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε να παραμείνει ...
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Εκπαίδευση των Ρομά στην Τσέχικη Δημοκρατία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει τη διαπολιτισμικότητα και τη διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Τσέχικη Δημοκρατία και πιο συγκεκριμένα τις συνθήκες εκπαίδευσης (σχολικά προγράμματα, τάξεις αποκλειστικά ...
Διερεύνηση του βαθμού ετοιμότητας των εκπαιδευτικών και καταγραφή των απόψεων τους για την ένταξή προσφύγων μαθητών, στην σχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσουμε το βαθμό ετοιμότητας των εν’ ενεργεία εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και την καταγραφή των απόψεων τους για την ένταξη των προσφύγων μαθητών στην σχολική τάξη. Η ...
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη λειτουργία των τάξεων υποδοχής στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-03)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τον τρόπο λειτουργίας και την αποτελεσματικότητα των τάξεων υποδοχής για τους μετανάστες μαθητές των ελληνικών δημόσιων δημοτικών σχολείων, σύμφωνα με τις στάσεις και ...
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές ηλικίας 6-12 για τα επίπεδα Α1-Α2
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ερευνητική μελέτη για την εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών με προσφυγικό υπόβαθρο. Συγκεκριμένα, επιδιώκεται να συνταχθεί ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της ...
Η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας μέσα από τη Δημιουργική Γραφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Η Δημιουργική Γραφή αποτελεί μία τέχνη και έναν τρόπο δημιουργίας λογοτεχνικών κειμένων. Επιπλέον, αποτελεί μέθοδο προσέγγισης ζητημάτων που αφορούν την διδασκαλία της λογοτεχνίας. Στα πλαίσια του ελληνικού εκπαιδευτικού ...
Διδακτικές προσεγγίσεις και εφαρμογές διαπολιτισμικής λογοτεχνίας των βαλκανικών λαών στην ελληνική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015)
Μόνο και μόνο από τη στιγμή που μία ομάδα ανθρώπων κατάφερε να χαράξει μια κοινή πορεία στην ιστορία, δημιουργώντας μια κοινωνία ή γενικότερα ένα έθνος, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι χαρακτηρίζονται από ...
Οι απόψεις των Διευθυντών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την ενσωμάτωση των προσφύγων στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Την τελευταία τετραετία (2016-2020), οι ελληνικές εκπαιδευτικές μονάδες μετά τη μεγάλη εισροή μεταναστευτικών πληθυσμών στη χώρα, έχουν έρθει αντιμέτωπες με την πρόκληση της υποδοχής και ένταξης σημαντικού αριθμού παιδιών ...
Ζητήματα εκπαιδευτικής διαχείρισης των προσφύγων μαθητών στην τυπική εκπαίδευση. Απόψεις των εκπαιδευτικών για την ετοιμότητά τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-03)
Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της διαπολιτισμικής ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να διαπιστωθεί αν αυτή ανταποκρίνεται στα ζητήματα της διαχείρισης και της αντιμετώπισης των ...
Οι απόψεις των Διευθυντών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την ενσωμάτωση των προσφύγων στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Την τελευταία τετραετία (2016-2020), οι ελληνικές εκπαιδευτικές μονάδες μετά τη μεγάλη εισροή μεταναστευτικών πληθυσμών στη χώρα, έχουν έρθει αντιμέτωπες με την πρόκληση της υποδοχής και ένταξης σημαντικού αριθμού παιδιών ...