Search
Now showing items 1-10 of 10
Ο σεβασμός προς το περιβάλλον ως αξία στην παιδική ζωγραφική: σημειωτική ανάλυση της περιβαλλοντικής ηθικής στο παιδικό ιχνογράφημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-20)
Ο σεβασμός προς το περιβάλλον αποτελεί αξία - στόχο για αρκετές δεκαετίες στην ατζέντα διεθνών συνδιασκέψεων. Η εκπαίδευση θεωρείται το μεγάλο και ελπιδοφόρο όπλο παγκοσμίως για τους μελλοντικούς πολίτες καθώς η επικράτηση ...
Στάσεις και απόψεις γονέων μαθητών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ορθογραφία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-15)
Σκοπός της παρούσας έρευνας που χαρακτηρίζεται ως διερευνητική, (exploratory) είναι να διερευνήσει τις στάσεις και τις απόψεις των γονέων, παιδιών που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την ορθογραφία. Η έρευνα ...
Εργαζόμενη μνήμη και μνημονικές στρατηγικές: μία ερευνητική προσέγγιση σε δίγλωσσους μαθητές με δυσκολίες μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-24)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν αφενός η συγκριτική διερεύνηση της εργαζόμενης μνήμης μονόγλωσσων και δίγλωσσων μαθητών από μεταναστευτικά περιβάλλοντα που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο, αφετέρου η καταγραφή δυσκολιών ...
Ψηφιακές περιηγήσεις στην Ελλάδα και τον πολιτισμό: εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης
(2016-06-16)
Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η κατασκευή ενός λογισμικού προγράμματος, το οποίο θα αναπτύσσει τις γλωσσικές δεξιότητες της ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας, σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Για το σκοπό ...
Προσεγγίζοντας διερευνητικά φαινόμενα της κλίμακας του Νάνο στο Δημοτικό Σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-06)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφουμε την εισαγωγή ενός σύγχρονου επιστημονικού πεδίου σε μαθητές Δημοτικού σχολείου της περιοχής της Φλώρινας, αυτό της Νανοεπιστήμης/Νανοτεχνολογίας. Συγκεκριμένα, επικεντρωνόμαστε ...
Η εισαγωγή της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση της ενέργειας
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-09)
This survey was conducted with basic aim the connection of Nanoscience and Nanotechnology (NST) with the thematic unit of energy in elementary school, in non – formal learning environments. The study was qualitative and ...
Οθωμανοκρατία στη Φλώρινα-Εκπαιδευτικό υλικό για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-05)
The local history is part of many aspects of historical reality and constitutes a new
proposal in the teaching of History, in Primary and Secondary Education as well,
involving multiple instructive and learning benefits. ...
Αξιοποίηση ρομποτικού περιβάλλοντος για την προσέγγιση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού: Μία εφαρμογή του Οδόμετρου του Ήρωνα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-11)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μια εκπαιδευτική παρέμβαση η οποία αναπτύχθηκε με τη βοήθεια του συστήματος εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms με σκοπό τη γνωριμία των παιδιών με την ύπαρξη της αρχαίας ελληνικής ...
Γνωρίζοντας την ελληνική λαϊκή τέχνη και παράδοση: μια διαθεματική παρέμβαση ενίσχυσης των γραφοκινητικών δεξιοτήτων μαθητών της Α΄ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-11)
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικής μαθησιακής ακολουθίας για τη διδασκαλία περιεχομένου της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας στο Δημοτικό σχολείο
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2016-11)
Η Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία (Ν-ΕΤ) αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο, το οποίο επικεντρώνεται στο να μελετήσει και να εκμεταλλευτεί τις νέες ιδιότητες των υλικών, όταν αυτά αποκτήσουν μέγεθος στις διαστάσεις της νανοκλίμακας, ...