Αξιοποίηση ρομποτικού περιβάλλοντος για την προσέγγιση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού: Μία εφαρμογή του Οδόμετρου του Ήρωνα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Abstract
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μια εκπαιδευτική παρέμβαση η οποία αναπτύχθηκε με τη βοήθεια του συστήματος εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms με σκοπό τη γνωριμία των παιδιών με την ύπαρξη της αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας και την προσέγγιση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Πιο συγκεκριμένα επιλέχθηκε οι μαθητές να ασχοληθούν με την εφεύρεση του οδόμετρου από τον Ήρωνα έτσι ώστε να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας και χρησιμοποίησης αυτού του μετρητικού οργάνου καθώς και την εξέλιξη του στο πέρασμα των χρόνων. Στόχος μας είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα αυτού του οργάνου τόσο για εκείνη την εποχή όσο και για τη σημερινή και τη συμβολή του στην καλυτέρευση της καθημερινής ζωής των ανθρώπων.