Browsing Ιδρυματικό Καταθετήριο by Subject "Online καταστήματα μόδας πολυτελείας"
Now showing items 1-1 of 1
-
Διαδικτυακά καταστήματα πώλησης επωνύμων προϊόντων πολυτελείας: παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-09)Η συγκεκριμένη έρευνα στοχεύει στην αποτύπωση του τρόπου με τον οποίο οι παράγοντες της εμπειρίας καταναλωτή σε online καταστήματα μόδας πολυτελείας, όπως Farfetch, Net-a-Porter, Luisaviaroma κ.α., επηρεάζουν τη συμπεριφορά ...