Now showing items 1-8 of 8

    • Διμερείς οικονομικές σχέσεις Ελλάδα - Κίνας και κινεζικές επενδύσεις στην Ελλάδα 

      Κοκκινάκη, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Σε αυτή την εργασία μελετήθηκαν οι διμερείς οικονομικές σχέσεις της Ελλάδας με την Κίνα και οι κινεζικές επενδύσεις στην Ελλάδα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύθηκαν η οικονομία της Ελλάδας, οι εξαγωγές της στην χώρα της Κίνας ...
    • Επίδραση του covid - 19 στον τουρισμό: η περίπτωση των Νησιών (Μύκονος) 

      Κωνσταντινίδης, Καλλικράτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-09)
      Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μια στρατηγικής σημασίας δραστηριότητα και έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της ανάπτυξης, δημιουργίας εισοδήματος και απασχόλησης. Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης στην ...
    • Η επίδραση του COVID 19 στον κλάδο της εστίασης και των Σούπερ Μάρκετ 

      Κωνσταντινίδης, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Μετά από δύο χρόνια από την έναρξη της πανδημίας Covid -19 και την επιβολή περιοριστικών μέτρων μετακίνησης και κλεισίματος επιχειρήσεων δόθηκε το έναυσμα να πραγματοποιηθεί μία έρευνα σχετικά με την επίδραση αυτής της ...
    • Η επίδραση του COVID-19 στον τομέα του τουρισμού: η περίπτωση μιας χώρας 

      Μανώλης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Ο τουριστικός τομέας αποτελεί έναν τομέα με ιδιαίτερη συνεισφορά στο ΑΕΠ σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, σαν τομέας χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα ευάλωτος και ασταθής σε εξωτερικές πιέσεις, με αποτέλεσμα οι διάφορες κρίσεις να ...
    • Ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών - Social media στη διαδικασία προώθησης του στρατηγικού μάρκετινγκ κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στην Ελλάδα 

      Δούλος, Χρήστος Γ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)
      Το μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νεοσύστατη επιστήμη η οποία στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως και είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις και όσους σχετίζονται με αυτές. Η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι η ...
    • Περιγεννητικές λοιμώξεις 

      Ρέντα, Σοφία - Μαρία Ν. (2022-09)
      Υπάρχουν ορισμένες λοιμώξεις οι οποίες προσβάλλουν το έμβρυο από τη νόσηση της εγκύου, κατά τη διάρκεια της κύησης και ονομάζεται συγγενής λοίμωξη, κατά τη διάρκεια του τοκετού και ονομάζεται περιγεννητική λοίμωξη και μέσου ...
    • Το fitness management την εποχή του covid-19: η επιχειρηματικότητα και η ψηφιακή εποχή στο χώρο του fitness 

      Σίμηνας, Παύλος Χρ. (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-03)
      Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με το management στο χώρο του fitness την εποχή της πανδημίας του Covid-19. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αρχικά μια συνοπτική αναφορά για τις επιπτώσεις που προκάλεσε η πανδημία σε οικονομικό, ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση ασφαλιστικών εταιριών 2015 - 2021 

      Κιάμου, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-09)
      Η εργασία επιδιώκει να παρουσιάσει τον κλάδο των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μέσω της μεθόδου αριθμοδεικτών, έχοντας δείγμα τριών (3) ασφαλιστικών εταιρειών, για το χρονικό διάστημα από το 2015 έως το 2021. Εξετάζεται πόσο ...