Search
Now showing items 1-5 of 5
Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας για την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
Είναι εμφανές ότι κατά τη διάρκεια αυτής της χιλιετίας η άνοδος της ψηφιακής εποχής δημιούργησε μεγάλες ευκαιρίες για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να συνδεθούν μεταξύ τους και να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ...
Η επικοινωνιακή διαχείριση της κρίσης του Covid-19 από τους φορείς Υγείας (ΕΟΔΥ, Υπουργείο Υγείας) στα κοινωνικά μέσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)
Περίληψη
Ο κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επικοινωνιακής
διαχείρισης της κρίσης του Covid-19 από τους φορείς υγείας (ΕΟΔΥ, Υπουργείο,
Υγείας) στα κοινωνικά μέσα. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν ...
Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων ρατσιστικού περιεχομένου στα social media και αντιδράσεις χρηστών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-10)
Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας μελέτης επιχειρήθηκε η διερεύνηση της διαχείρισης μίας ρατσιστικής κρίσης από μία υποθετική επιχείρηση, η επικοινωνία της οποία συνέβη μέσω του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης του Facebook. ...
Αρχές διαλογικής επικοινωνίας στο social media των ελληνικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
Η παρούσα Διπλωματική εργασία ασχολήθηκε με τις αρχές της διαλογικής επικοινωνίας και πως αυτές μέσα από τα social media και συγκεκριμένα το Instagram μπορούν να επηρεάσουν τη σχέση του καταναλωτή και μιας επιχείρησης, και ...
Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακή Πολιτική. Η Περίπτωση της ΙΗ' Κοινοβουλευτικής Περιόδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)