dc.contributor.advisor | Παλαιγεωργίου, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Σικοβάρη, Βαρβάρα | |
dc.date.accessioned | 2019-02-25T13:16:29Z | |
dc.date.available | 2019-02-25T13:16:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1209 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Ιστορία, Τοπική Ιστορία Έρευνα και Διδακτική | en_US |
dc.description.abstract | Αδιαφιλονίκητα η μαθησιακή εμπειρία ενός ταξιδιού πεδίου μπορεί να ασκήσει σημαίνουσα επίδραση στο ζήτημα των στάσεων και των πεποιθήσεων των μαθητών ανεξάρτητα από τον προορισμό τους. Λαμβάνοντας υπόψη το παραπάνω η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση της χρηστικής αξίας των ταξιδιών πεδίου. Παράλληλα μελετάται και αναλύεται μέσω της παρούσας μελέτης η συμβολή του ρόλου των τηλεχειριζόμενων πτητικών μηχανών (drones) στο πεδίο της εκπαίδευσης. Επιλέχτηκε η διερευνητική μεθοδολογική προσέγγιση μέσω της όποιας μαθητές δημοτικών σχολείων της Φλώρινας και της Καβάλας ήρθαν κοντά μεταξύ τους με την χρηστική αξία της τεχνολογίας και δη της τηλεχειριζόμενης πτητικής μηχανής (drone) προκειμένου να κατασταθεί εφικτή η ανταλλαγή απόψεων σε σχέση με την ιστορία τους. Συνεπώς βασικό ερευνητικό στόχο της μελέτης αποτέλεσε η διαδικασία διερεύνησης του βαθμού συμβολής της τηλεχειριζόμενης πτητικής μηχανής στο ζήτημα της κατανόησης της ιστορικής περιήγησης στις συνοικίες της Φλώρινας. Τα δεδομένα συλλέχτηκαν με την συνδρομή των ερευνητικών εργαλείων των φύλλων εργασίας, των ερωτηματολογίων γνώσεων αλλά και των ερωτηματολογίων στάσεων. Η ανάλυση των πρωτογενών δεδομένων έλαβε χώρα μέσω της χρήσης του στατιστικού πακέτου SPSS 21. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα παιδιά τα οποία συμμετείχαν στην παρούσα έρευνα τόσο από την Φλώρινα όσο και την Καβάλα δήλωσαν μέσω του ερωτηματολογίου στάσεων πως άντλησαν ικανοποίηση από την συγκεκριμένη μαθησιακή δραστηριότητα και θα ήθελαν να μπορούσε να επαναληφθεί η συγκεκριμένη διαδικασία.
Indisputably, the learning experience of a field trip can exert a significant influence on the attitudes and beliefs of students regardless of their destination. In view of the above, this work aims at analyzing the usefulness of field trips. At the same time, the contribution of the role of remote-controlled flying machines (drones) in the field of education is studied and analyzed. The conduct of this study was carried out during the academic course of history with the assistance of the University of Western Macedonia. An exploratory methodological approach was chosen through which students from elementary schools in Florina and Kavala came close together with the utility value of technology, particularly of the drone, in order to make it possible to exchange views as regards the history of their towns. Therefore, the main research objective of this study is related to the process of investigating the degree of contribution of the drone to the understanding of a historical tour in the districts of Florina. The data were collected with the help of worksheets, knowledge questionnaires and attitudes questionnaires. The analysis of the data took place through the use of the SPSS 21 statistical package. It is worth mentioning that all the children who participated in the present study both from Florina and Kavala stated that they were very satisfied with the learning activity and expressed their willingness to repeat it. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | ταξίδια πεδίου | en_US |
dc.subject | τηλεχειριζόμενη πτητική μηχανή (drone) | en_US |
dc.subject | διερευνητική μεθοδολογική προσέγγιση | en_US |
dc.subject | ιστορική περιήγηση στις συνοικίες της Φλώρινας | en_US |
dc.subject | field trips | en_US |
dc.subject | drones | en_US |
dc.subject | exploratory methodological approach | en_US |
dc.subject | historical tour in the districts of florina | en_US |
dc.title | Απομακρυσμένες περιηγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους με τη χρήση drones | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |