dc.contributor.advisor | Επιβλέπων Καθηγητής: Καμαρούδης Σταύρος | |
dc.contributor.author | Κουνινιώτη, Μελίνα | |
dc.contributor.other | Β΄ βαθμολογήτρια: Σακελλαρίου Αγγελική | |
dc.date.accessioned | 2019-03-01T10:30:46Z | |
dc.date.available | 2019-03-01T10:30:46Z | |
dc.date.issued | 2018-10-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1222 | |
dc.description | Πτυχιακή εργασία στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας | en_US |
dc.description.abstract | Κάθε παιδί είτε είναι χωρίς πρόβλημα ή έχει κάποιας μορφής νοητική στέρηση έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση χωρίς να απομακρύνεται από το περιβάλλον του. Η εξέλιξη των επιστημών που αναφέρονται στην ειδική αγωγή συνδράμουν στη σωστή αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών του κάθε παιδιού με στόχο την ομαλή ένταξή του στην κοινωνία. Η μελέτη των μαθησιακών δυσκολιών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας στο χώρο του σχολείου. Δυσκολία στη γραπτή έκφραση, χαμηλή ορθογραφική επίδοση, αδυναμία στην ανάγνωση, δυσγραμματισμός (διαταραχή στη ροή του λόγου), είναι κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Ο δάσκαλος οφείλει να προσαρμόζει κάθε φορά το πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών ώστε να υπάρχει γνωσιακή επιτυχία σε μια χρονική περίοδο.
Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και την άποψη των εκπαιδευτικών σχετικά με αυτές.
Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 30 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα βασικά ευρήματα της παρούσας εργασίας κατέδειξαν, ότι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στα δημοτικά σχολεία δεν είναι κατάλληλα καταρτισμένοι για να υποστηρίξουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην ορθογραφία και το συντακτικό, ωστόσο καταβάλουν κάθε προσπάθεια να φέρουν αυτό το έργο εις πέρας. Τα συμπεράσματα είναι άξια παρατήρησης και έχουν ανεκτίμητη αξία και συμβολή στη βελτίωση των μεθόδων επίλυσης των μαθησιακών δυσκολιών.
Every child, either without a problem or having some form of mental deprivation, has the right to education without departing from his or her environment. The evolution of the sciences mentioned in the special education helps to properly face the specific needs of each child having as a result its smooth integration into society. The study of learning disabilities is one of the most important problems of modern society in the school environment. The study of learning difficulties is one of the most important problems of modern society in the school environment. Difficulty in writing, poor spelling, inability of reading, dysgraphia (disorder in speech flow) are some of the problems faced by children with learning disabilities. Every teacher has to adjust the program each time according to the needs of the students so that there is knowledge in a certain period of time.
The purpose of this study was to examine the spelling and syntax errors of children with learning disabilities and the teacher’s point of view about them.
The survey sample is made up of 30 Primary Education teachers. The main findings of this paper have shown that teachers working in elementary schools are not properly trained to support students with learning disabilities in spelling and syntax but they make every effort to bring this work into fulfillment. Conclusions are worthy of observation and have important value and contribute to improving methods of solving learning disabilities. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | en_US |
dc.subject | Ορθογραφία | en_US |
dc.subject | Σύνταξη | en_US |
dc.subject | Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα | en_US |
dc.subject | Learning disabilities | en_US |
dc.subject | Spelling | en_US |
dc.subject | Syntax | en_US |
dc.subject | Specialized educational program | en_US |
dc.title | Τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες από δέκα έως δώδεκα ετών: Η άποψη των δασκάλων | en_US |
dc.title.alternative | Children with learning disabilities in spelling and syntax between 10 and 12 years old: Teacher's opinion | en_US |
dc.type | Πτυχιακή / διπλωματική εργασία | en_US |