Show simple item record

dc.contributor.advisorΧαράλαμπος, Λεμονίδης
dc.contributor.authorΜαλάμογλου, Ευδοξία
dc.date.accessioned2019-03-22T16:27:53Z
dc.date.available2019-03-22T16:27:53Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1248
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικών: Β Ηλικιακός Κύκλοςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα εστιάζει στην ικανότητα εκτίμησης μήκους και υπολογιστικής εκτίμησης. Σκοπός της είναι να εξετάσει α) την ικανότητα εκτίμησης μήκους σε σχέση με το πλαίσιο παρουσίασης των αντικειμένων, τις μονάδες μέτρησης και το μέγεθός τους, β) την ικανότητα υπολογιστικής εκτίμησης σε επίλυση προβλημάτων σε σχέση με το είδος της πράξης και το είδος των αριθμών και γ) την πιθανή συσχέτιση των δύο παραπάνω ικανοτήτων στα δύο είδη εκτίμησης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την επίδοση δύο τεστ, ένα για κάθε είδος εκτίμησης. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 82 μαθητές της Β Γυμνασίου ενός δημοσίου σχολείου της Βέροιας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η ικανότητα εκτίμησης μήκους είναι φτωχή και επηρεάζεται από τις μεταβλητές πλαισίου, τις μονάδες μέτρησης και το μέγεθος αντικειμένου. Επιπλέον, η ικανότητα υπολογιστικής εκτίμησης είναι μέτρια και επηρεάζεται από το είδος της πράξης και το είδος των αριθμών. Αποδείχθηκε ότι δεν υπάρχει κάποιο είδος συσχέτισης των ικανοτήτων ανάμεσα στην εκτίμηση μήκους και την υπολογιστική εκτίμηση. The present research focuses on the investigation of the ability of length measurement estimation and computational estimation. Its purpose is to asses (a) the ability to estimate length in relation to the context of the presentation of objects, the units of measurement and their size, (b) the ability to compute problem-solving in relation to the type of operation and the type of numbers and c) the possible correlation of the above two abilities with the two types of estimation. The research was conducted by giving two tests, one for each type of estimation. The sample of the research consisted of 82, 2nd grade students that attended a state junior high school in Veria. The results of the research indicate that the length estimation ability is poor and is affected by the frame variables, the units of measurement and the object size. In addition, the computational estimation ability is moderate and is influenced by the type of operation and the type of numbers. It appears that there is no correlation of abilities between length estimation and computational estimation.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεκτίμησηen_US
dc.subjectεκτίμηση μέτρησης μήκουςen_US
dc.subjectυπολογιστική εκτίμησηen_US
dc.subjectσυσχέτιση ικανοτήτωνen_US
dc.subjectestimationen_US
dc.subjectlength measurement estimationen_US
dc.subjectcomputational estimationen_US
dc.subjectcorrelation of abilitiesen_US
dc.titleΗ σχέση της εκτίμησης μέτρησης μήκους και της υπολογιστικής εκτίμησης σε μαθητές Β τάξης Γυμνασίουen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record