Now showing items 1-2 of 2

    • Οι έννοιες του λόγου και της αναλογίας σε μαθητές Δημοτικού 

      Κυρατζούλη, Παρασκευή (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
      Στο διδακτικό σενάριο που υλοποιήθηκε, κεντρικό θέμα αποτελούσε η έννοια του λόγου και της αναλογίας, κυρίως ποιες στρατηγικές αξιοποιούν οι μαθητές της Στ΄ πριν πραγματοποιηθεί η εισαγωγή στη νέα γνώση και ποιες είναι οι ...
    • Τέχνη και Μαθηματικά: διαθεματικές προσεγγίσεις μέσα από την ιστορία της Τέχνης 

      Σταθοπούλου-Καμπύλη, Μαρία (Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
      H φύση είναι η πηγή έμπνευσης και το πεδίο έρευνας για όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας. Το ίδιο ισχύει για την Επιστήμη όσο και την Τέχνη. Η κοινή αυτή αφετηρία καθορίζει τα κοινά στοιχεία που ενυπάρχουν ...