Now showing items 1-5 of 5

    • Δημιουργία διδακτικών σεναρίων με την χρήση ΤΠΕ για τα μαθηματικά της Γ' Δημοτικού 

      Zafeiropoulos, Giorgos; Ζαφειρόπουλος, Γεώργιος; Zafeiropoulos, Georgios (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία πρόκειται να δημιουργηθούν διδακτικά σενάρια με την χρήση των ΤΠΕ για τα μαθηματικά της Γ’ δημοτικού. Το αντικείμενο στο οποίο θα βασιστούν τα σενάρια αυτά είναι οι Νοεροί Υπολογισμοί. Αρχικά ...
    • Διερεύνηση της εκπαιδευτικής χρησιμότητας των αλληλεπιδραστικών βίντεο σε παιδιά με σύνδρομο down 

      Καγκελίδου, Ζωή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
      Στην παρούσα εργασία κύριος στόχος είναι η διεύρυνση και η ανάπτυξη των μαθηματικών ικανοτήτων τριών μαθητών με σύνδρομο down μέσα από διαδραστικά βίντεο. Στην αρχή, γίνεται μια βιβλιογραφική αναφορά στην χρωμοσωμική ...
    • Εναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίας του πολλαπλασιασμού με τη χρήση Scratch 

      Πουαρίδου, Ελισσάβετ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-05)
      Περίληψη Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μία έρευνα σχετικά με τη διδασκαλία τριών διαφορετικών τρόπων εκτέλεσης της πράξης του πολλαπλασιασμού, αξιοποιώντας το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch. Οι τρόποι αυτοί, ...
    • Η αφήγηση ως στρατηγική στην διδασκαλία των Μαθηματικών 

      Παπαγεωργίου, Βασιλική; Papageorgiou, Vasiliki (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023)
      Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η σύνδεση δυο φαινομενικά διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, αυτό της λογοτεχνίας και των μαθηματικών. Στα πλαίσια αυτής της διερεύνησης πραγματοποιήθηκε μία διδακτική ...
    • Η ζωντανή αναμετάδοση από drone στην τάξη ως πλαίσιο πραγματοποίησης αυθεντικών δραστηριοτήτων στα μαθηματικά 

      Σαχινίδης, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)
      Είναι γεγονός ότι ο χαρακτήρας των πρώιμων εκπαιδευτικών διαδικασίων βασίστηκε σε μορφές και μεθόδους διδασκαλίας που εστίαζαν αποκλειστικά στο περιεχόμενο συγκεκριμένων γνωστικών πεδίων, όντας κατά βάση αποστασιοποιημένος ...