Now showing items 1-2 of 2

    • Διαδραστική περιήγηση στην αρχαία Αθήνα σε περιβάλλοντα μεικτής πραγματικότητας 

      Καναβός, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
      Η παρούσα έρευνα αφορά την αποτελεσματικότητα των περιβαλλόντων μεικτής πραγματικότητας στη διδασκαλία της Ιστορίας μέσω των νέων τεχνολογιών και φυσικών διεπαφών. Για την επίτευξη αυτής της έρευνας σχεδίασα και ...
    • Η χρήση της τέχνης ως μέσο διδασκαλίας της ιστορίας για παιδιά με νοητική αναπηρία 

      Μαυρομιχάλη Γαϊτανίδου, Λυδία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)
      Η συγκεκριμένη έρευνα, ασχολείται με την χρήση της τέχνης ως μέσο διδασκαλίας, σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που παρουσιάζουν νοητική αναπηρία ή και όχι. Αφετηρία της συγκεκριμένης θεματικής, αφορά το γεγονός ότι ...