dc.description.abstract | Βασικός σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού που αποβλέπει στην ανάπτυξη της πολυπολιτισμικής συνείδησης των μαθητών. Μέσα από διάφορα παιχνίδια, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τόσο το δικό μας, όσο και άλλους πολιτισμούς. Τα παιχνίδια αυτά είναι ποικίλα και ανήκουν σε διάφορες κατηγορίες, όπως κινητικά, επιτραπέζια, γλωσσικά και δίνουν στους μαθητές τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν μεταξύ τους. Με αυτόν το διασκεδαστικό και παιγνιώδη τρόπο, οι μαθητές θα γνωρίσουν διάφορες πτυχές του πολιτισμού τριών ηπείρων, της Ευρώπης, της Ασίας και της Αφρικής. Όλα τα παιχνίδια είναι ευχάριστα και κοντά στα ενδιαφέροντα των μαθητών και έχουν ως στόχο όχι μόνο να ενισχυθεί το επίπεδο γνώσης των μαθητών όσον αφορά τις γεωγραφικές και πολιτισμικές πτυχές αυτών των ηπείρων, αλλά να αναπτύξουν σταδιακά, την πολυπολιτισμική τους συνείδηση. Αυτός ο στόχος βεβαία, δεν μπορεί να επιτευχθεί εφαρμόζοντας μόνο το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό σε μια τάξη, αλλά απαιτείται συνεχής προσπάθεια από μεριά των εκπαιδευτικών και όχι μόνο, ώστε οι μαθητές να εξοικειωθούν με το διαφορετικό και να το αγαπήσουν. Η παρούσα εργασία λοιπόν, μπορεί να αποτελέσει μια σημαντική βάση στην προσπάθεια αυτή.The main purpose of this dissertation is the construction of educational material aimed at developing the multicultural consciousness of students. Through many games, the students will have the opportunity to learn, not only about our own culture, but also about other different cultures. These games, that offer a huge variety of activities and belong to many different categories, like motor games, table games, linguistic games, offer to our students the chance to communicate and cooperate with each other. In a playful and entertaining way, students will learn about different aspects of the culture of three continents, Europe’s, Asia’s und Africa’s. All these games are enjoyable, close to students’ interests and they focus not only οn the enrichment of their knowledge about the geographical and cultural aspects of these three contents, but also about the development of their multicultural consciousness. We cannot accomplish this goal, though, only by carrying out in the class this educational material, but it is also required the constant effort from teachers and from multiple factors, in order to familiarize students with the different and make them love it. So, this present work could appreciably contribute to this kind of effort. | en_US |