Show simple item record

dc.contributor.advisorΚασβίκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΦουρκιώτης, Δημήτρης
dc.date.accessioned2019-05-30T14:04:46Z
dc.date.available2019-05-30T14:04:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1335
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία μελετά το τραυματικό γεγονός στην τοπική ιστορία της Θεσσαλονίκης από το ξέσπασμα της Μικρασιατικής Καταστροφής μέχρι την ενσωμάτωση των προσφύγων τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1920. Παραθέτει επίσης έναν εκπαιδευτικό φάκελο, ο οποίος προσεγγίζει τα γεγονότα αυτά σε 4 διαφοροποιημένες ενότητες διδασκαλίας. Στο πρώτο μέρος ενσωματώνεται το θεωρητικό πλαίσιο το οποίο περιγράφει την κατάσταση της Μικρασιατικής Καταστροφής και της ζωής των προσφύγων στη Θεσσαλονίκη. Στην συνέχεια εντάσσεται η Τοπική Ιστορία και ο ρόλος της στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο τρίτο μέρος γίνεται η προσέγγιση ορισμού του τραυματικού γεγονότος στην Ιστορία και πως αυτό πρέπει να αξιοποιηθεί κατάλληλα. Τέλος προσφέρεται το εκπαιδευτικό υλικό που στηρίζεται στις έννοιες που αναφέρθηκαν παραπάνω, με σκοπό να τις αναδείξει και να τις προσεγγίσει με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνουν αντιληπτές στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς που θα τις επιλέξουν. This particular study examines the traumatic event in the local history of Thessaloniki from the outbreak of the Asia Minor Disaster to the integration of the refugees in the early 1920s. It also lists an educational dossier that approaches these events in 4 different teaching units. The first part incorporates the theoretical framework describing the situation of the Asia Minor Catastrophe and the life of the refugees in Thessaloniki. Local History and its role in Primary Education are then included. The third part approximates the definition of the traumatic event in history and how this should be appropriately exploited. Finally, the educational material based on the concepts mentioned above is offered in order to highlight and approach them in such a way that they are perceived by the students and the teachers who will choose them.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectτοπική ιστορίαen_US
dc.subjectτραυματικό γεγονόςen_US
dc.subjectΜικρασιατική Καταστροφήen_US
dc.subjectπροσφυγική ενσωμάτωσηen_US
dc.subjectεγκατάστασηen_US
dc.subjectΘεσσαλονίκηen_US
dc.subjectβιωματική δραστηριότηταen_US
dc.subjectενσυναίσθησηen_US
dc.subjectlocal historyen_US
dc.subjecttraumatic eventen_US
dc.subjectAsia Minor Disasteren_US
dc.subjectrefugee integrationen_US
dc.subjectestablishmenten_US
dc.subjectThessalonikien_US
dc.subjectexperiential activityen_US
dc.subjectempathyen_US
dc.subjectdebateen_US
dc.subjectrole playingen_US
dc.subjecthistorical educomicen_US
dc.titleΗ προσφυγική Θεσσαλονίκη: σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού φακέλου τοπικής ιστορίας για την στ' δημοτικούen_US
dc.title.alternativeRefugee Thessaloniki: designing a local history educational file for the 6th gradeen_US
dc.typeBCs thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record