dc.contributor.advisor | Γρίβα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Πλαστήρα, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2019-06-05T12:29:04Z | |
dc.date.available | 2019-06-05T12:29:04Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1350 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Οι σχολικές τάξεις των τελευταίων ετών είναι πιο διαφορετικές από ποτέ. Οι συνεχείς παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων σημαίνουν μετακινήσεις πληθυσμών. Μολονότι το ζήτημα των ατομικών πολιτικών δικαιωμάτων εξακολουθεί να αποτελεί πηγή διαφωνιών μεταξύ κυβερνήσεων αλλά και των διάφορων κοινωνικών ομάδων, σήμερα υπάρχει μια ευρύτατη ομοφωνία σχετικά με την ανάγκη εξεύρεσης καλύτερων τρόπων προστασίας των ανθρώπων που έχουν εκτοπιστεί από τις εστίες τους. Ρόλο – κλειδί στην ένταξη των παιδιών προσφύγων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα κατέχουν οι εκπαιδευτικοί.
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη φοίτηση των παιδιών προσφύγων στο Σχολείο. Παράλληλα, έχει ως επιπλέον σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων των μαθητών / μαθητριών για τη συνεκπαίδευση των παιδιών τους με προσφυγόπουλα. Για τον σκοπό αυτό μοιράστηκαν ερωτηματολόγια και ζητήθηκε από γονείς και εκπαιδευτικούς να τα συμπληρώσουν ανώνυμα και αβίαστα.School classes in recent years are more different than ever. Continuous human rights violations mean population movements.Although the issue of individual civil rights remains a source of disagreement between governments and the various social groups, there is now a broad consensus on the need to find better ways of protecting people displaced from their homes. Role - key to the integration of refugee children into the Greek educational system are the teachers. This paper aims to explore teachers' perceptions about the attendance of refugee children in the School. It also aims to explore the views of pupils' parents about the inclusion of refugee children in their children. For this purpose, questionnaires were shared and parents and teachers were asked to complete them anonymously and effortlessly. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | πρόσφυγες μαθητές | en_US |
dc.subject | ελληνικό σχολείο | en_US |
dc.subject | ένταξη | en_US |
dc.subject | διγλωσσία | en_US |
dc.subject | απόψεις εκπαιδευτικών και γονέων | en_US |
dc.subject | refugees | en_US |
dc.subject | Greek school | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | bilingualism | en_US |
dc.subject | views of teachers and parents | en_US |
dc.title | Καταγραφή απόψεων εκπαιδευτικών και γονέων για ζητήματα ένταξης και εκπαίδευσης των προσφύγων μαθητών | en_US |
dc.title.alternative | Recording the views of teachers and parents on issues of integration and education of pupils refugees | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |