Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΠαναγιωτίδου, Ευλαμπία
dc.date.accessioned2019-06-12T12:40:32Z
dc.date.available2019-06-12T12:40:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1366
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ ψηφιακή αφήγηση αποτελεί ένα σύγχρονο μέσο διδασκαλίας, που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, ως κοινό της οποίας θεωρείται τόσο οι ακροατές όσο και οι μαθητευόμενοι, που μπορούν να αλληλεπιδρούν και να συμμετέχουν στη διαμόρφωση της ιστορίας (Sadik, 2008). Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας ψηφιακής ιστορίας για το μάθημα των Μαθηματικών με τίτλο «Ο Αλέκος και η Λήδα στη γραμμή με τους αριθμούς» και η αξιολόγηση της μέσα από ένα ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο αυτό συμπλήρωσαν έξι φοιτητές του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας. Στην ψηφιακή αυτή ιστορία εκτυλίσσεται ένα δρώμενο ανάμεσα σε μία ακρίδα και ένα μυρμήγκι και την προσπάθεια τους να κάνουν άλματα και πηδήματα πάνω στην αριθμογραμμή. Απώτερος σκοπός αυτής είναι να γνωρίσουν οι μαθητές την αριθμογραμμή και τις έννοιες «άλμα» και «πηδηματάκι» και να κατανοήσουν πως ο συνδυασμός αυτών των δύο είναι που μας βοηθάει να πραγματοποιούμε πράξεις και άλλες λειτουργίες επάνω στην αριθμογραμμή. Η αξιολόγησης του υλικού αυτού έδειξε πως βρίσκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο για την διδασκαλία των Μαθηματικών , αλλά εννοείται πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης για το μέλλον.Digital storytelling is a modern means of teaching, utilizing new technologies, as both audiences and learners, who can interact and participate in the formation of history (Sadik, 2008). The purpose of this dissertation is to create a digital story for the mathematics lesson entitled “Alekos and Leda on the line with numbers” and to evaluate it through a questionnaire. This questionnaire was completed by six students of Pedagogical Department of Elementary Education in Florina. In this digital story, an act unfolds between a grasshopper and an ant and their attempts to make leaps and jump over the number. The ultimate goal of this is to get students to know the numbers and the concepts of “jumping” and “leap” and to understand how the combination of these two is what helps us to reach our ultimate goal. Its evaluation haw shown that it is at a very good level and can be used as a means of teaching mathematics, but there is, of course, room for improvement in the future.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectψηφιακή ιστορίαen_US
dc.subjectαριθμογραμμήen_US
dc.subjectάλμαen_US
dc.subjectπηδηματάκιen_US
dc.subjectdigital historyen_US
dc.subjectnumeralen_US
dc.subjectjumpen_US
dc.subjectleapen_US
dc.titleΥλικό Διδασκαλίας Μαθηματικών στη β' τάξη σε μορφή ψηφιακής αφήγησης και επίλυσης προβλήματοςen_US
dc.title.alternativeMaterial of mathematical teaching in the second class in a digital nuclear format and problem solvingen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record