dc.contributor.advisor | Τσακιρίδου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Σαμαρά, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2019-06-12T14:33:52Z | |
dc.date.available | 2019-06-12T14:33:52Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1370 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσουμε το βαθμό ετοιμότητας των εν’ ενεργεία εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και την καταγραφή των απόψεων τους για την ένταξη των προσφύγων μαθητών στην σχολική τάξη. Η έρευνα σχεδιάστηκε μέσα από τρείς άξονες οι οποίοι στόχευαν στην μελέτη του βαθμού ετοιμότητας των εκπαιδευτικών, να διαχειριστούν πολυπολιτισμικές τάξεις, στη μελέτη των δυσκολιών που πιστεύουν ότι θα συναντήσουν κατά την εισαγωγή προσφύγων μαθητών στην τάξη, στο πως θα διαχειριστούν τους μαθητές και στη μελέτη των ενταξιακών πρακτικών που θα χρησιμοποιούσαν οι εκπαιδευτικοί για να εντάξουν τους πρόσφυγες μαθητές στην σχολική τάξη.
Στην έρευνα μας συμμετείχαν εκατό εν’ ενεργεία εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι εργάζονται στην πόλη της Πτολεμαΐδας. Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ημιδομημένο ερωτηματολόγιο, κλίμακας τύπου Likert. Από τα ευρήματα φάνηκε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ανέτοιμοι να διαχειριστούν μαθητές από διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια, επίσης πιστεύουν ότι θα συναντήσουν πολλές δυσκολίες κατά την εισαγωγή των προσφύγων μαθητών στο σχολικό πλαίσιο, καθώς και ότι η χρήση ενταξιακών πρακτικών σχεδιασμένες στις ανάγκες των μαθητών αυτών, βοηθάνε πολύ στην ομαλή ένταξη και την αποδοχή από τους γηγενής μαθητές.The purpose of the present study is to identify the level of readiness of primary education teachers and to record their views about the inclusion of the refugee students in mainstream classes. The research was designed based on three fundamentals which aimed at the study of readiness of teachers to handle multicultural classes, the study of the difficulties they believe they will find during the introduction of this kind of students in class, how they will cope with these students and also on the study of integrational techniques they would use in order to include refugees in class.
Our survey included one hundred active primary school teachers working in the city of Ptolemaida. These teachers were required to answer to a semi- structured questionnaire of ‘Likert’ type. From the results it seems that teachers are not ready to handle students from different cultures and they also believe that they will meet lots of difficulties during the input of refugees in the school system, as well as, that the use of integrational methods designed according to the students’ needs help a lot towards the normal embodiment and acceptance from native students. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | διαπολιτισμική εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | διαπολιτισμική επάρκεια/ετοιμότητα | en_US |
dc.subject | ενταξιακές πρακτικές | en_US |
dc.subject | intercultural education | en_US |
dc.subject | intercultural competence/readiness | en_US |
dc.subject | inclusive practices | en_US |
dc.title | Διερεύνηση του βαθμού ετοιμότητας των εκπαιδευτικών και καταγραφή των απόψεων τους για την ένταξή προσφύγων μαθητών, στην σχολική τάξη | en_US |
dc.title.alternative | Examination of teacher's readiness evaluation and registration of these views the inclusion of refugees in the school schedule | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |