Show simple item record

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠετανίδου;, Αναστασία
dc.date.accessioned2019-06-13T15:10:35Z
dc.date.available2019-06-13T15:10:35Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1381
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών των δημοτικών σχολείων σχετικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου. Ειδικότερα, η μελέτη επιδίωξε να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά: α) με την έννοια της αξιολόγησης και την αναγκαιότητά της, β) τους τομείς του έργου τους που θα πρέπει να αξιολογούνται, γ) με το ποιοι είναι κατάλληλοι να αναλάβουν ή να μετέχουν στο έργο της αξιολόγησης, δ) με τις μεθόδους αξιολόγησής τους. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίων, σε δημοτικά σχολεία της ευρύτερης περιοχής της Βέροιας Ημαθίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 100 εκπαιδευτικοί, 40 άντρες και 60 γυναίκες, διαφόρων ηλικιακών ομάδων. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι οι στάσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα ήταν θετικές, όσον αφορά στην αναγκαιότητα της αξιολόγησης και στους τομείς που θα πρέπει να αξιολογούνται, ενώ η πλειοψηφία των απόψεων σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης και τα πρόσωπα που θα πρέπει να την αναλάβουν, έτσι όπως διατυπώθηκαν από το εργαλείο μέτρησης, φάνηκε να είναι από ουδέτερες έως θετικές. Τα t-tests για ανεξάρτητα δείγματα δεν έδειξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο φύλων, στην εξέταση των παραπάνω παραγόντων.The purpose of this research was to look into the attitudes and perceptions of elementary school teachers concerning the evaluation of their educational work. In particular, the study sought to explore the perceptions of teachers about: a) the sense of evaluation and its necessity, b) the areas of their work to be evaluated, c) who are suitable to undertake or participate in the evaluation work, d) their evaluation methods. Data collection was carried out using questionnaires at elementary schools in the greater area of Veria, Imathia. The survey sample consisted of 100 teachers, 40 men and 60 women, of various age groups. According to the results it appears that the participants' attitudes to the survey were positive in terms of the necessity of the evaluation and the areas that need to be evaluated, while the majority of views on the methods of assessment and the persons who should take it, as formulated by the measuring tool, seemed to be from neutral to positive. T-tests for independent samples did not show statistically significant differences between the two sexes in the examination of the above factors.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαξιολόγηση εκπαιδευτικού έργουen_US
dc.subjectαξιολόγηση εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectevaluation of educational projecten_US
dc.subjectteacher's evaluationen_US
dc.titleΗ αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeEvaluation of the educational project and of teachers perception of elementary school teachersen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record