dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη διαδικασία υλοποίησης μιας παρέμβασης εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας σε μαθητές της Ε’ Δημοτικού, μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες. Η παρέμβαση, διάρκειας 1 ώρας, είχε ως βασικό στόχο την εκμάθηση λεξιλογίου, σχετικού με τα ζώα, όπως επίσης και την ανάπτυξη γλωσσικών, κοινωνικών, κινητικών, οπτικοακουστικών δεξιοτήτων, μέσα από τη συμμετοχή των παιδιών σε δημιουργικές δραστηριότητες και την αλληλεπίδραση και συνεργασία αυτών σε ομάδες. Επισημαίνονται επίσης, μέσω της εργασίας, τα θετικά αποτελέσματα της εκμάθησης μιας δεύτερης ξένης γλώσσας σε μικρή ηλικία. Αναδεικνύεται ακόμη, η αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικότερα στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, γεγονότα, που διαπιστώνονται και με την ολοκλήρωση-αξιολόγηση της διδακτικής παρέμβασης.The present dissertation focuses on the process of realizing an intervention of French language acquisition to students of 5th grade, through playful activities. The one hour intervention aimed primarily at the acquisition of vocabulary relating to animals, as well as the development of linguistic, social, motor and audiovisual skills, through the participation of the kids in creative activities and their interaction and collaboration in groups. Furthermore, the thesis highlights the positive results of second foreign language acquisition in a young age. Moreover, the value of games in the educational procedure is stressed, specifically in the acquisition of a foreign language, facts which are established with the completion-evaluation of the teaching intervention. | en_US |