Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαλανδράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΔάλαρου, Βασιλική
dc.date.accessioned2019-06-19T14:30:07Z
dc.date.available2019-06-19T14:30:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1387
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά το βαθμό κατανόησης της έννοιας του ενεργειακού αποτυπώματος από μαθητές/τριες Δημοτικού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον κύκλο ζωής των προϊόντων. Στην έρευνα συμμετείχαν 102 μαθητές/τριες Ε’ τάξης, τεσσάρων Δημοτικών Σχολείων της Πρέβεζας και για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με 12 εικόνες και τέσσερις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε στο Excel όπου έγινε κατάλληλη ομαδοποίηση των απαντήσεων και δημιουργία γραφημάτων. Από την ανάλυση προέκυψε πως η πλειοψηφία των μαθητών/τριών μπορεί να εντοπίσει πως απαιτείται κάποιου είδους ενέργεια κατά την κατασκευή ενός προϊόντος, ένα μικρότερο ποσοστό ανέφερε πως απαιτείται ενέργεια κατά τη λειτουργία των προϊόντων, ενώ καμία αναφορά για χρήση ενέργειας δεν έγινε στο στάδιο της απόσυρσης. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο το οποίο πρέπει να ληφθεί υπόψη στο σχεδιασμό μελλοντικών διδακτικών παρεμβάσεων για το συγκεκριμένο θέμα. This study explores the degree of understanding of the energy footprint concept, giving particular emphasis on product life cycle. Participants were 102 5th grade students from four elementary schools in Preveza, and data collected through a questionnaire comprised of four open-ended questions and 12 images. Data analysis was carried out in Excel where proper grouping of the answers and graph generation took place. The analysis revealed that the majority of students may find that some kind of energy is required in the manufacture of a product, a lower percentage realized that energy was required during the operation of the products and no reference to energy was made regarding the end of life stage. This is a very important evidence to be taken into consideration in the design of future teaching interventions on this subject.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectενεργειακό αποτύπωμαen_US
dc.subjectμαθητές δημοτικούen_US
dc.subjectεικονογραφημένο ερωτηματολόγιοen_US
dc.subjectenergy footprinten_US
dc.subjectprimary education studentsen_US
dc.subjectillustrated questionnaireen_US
dc.titleΔιερεύνηση της κατανόησης του αποτυπώματος άνθρακα από μαθητές Δημοτικούen_US
dc.title.alternativePrimary school students' understanding about the energy footprint concepten_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record