Show simple item record

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠατακιά, Όλγα
dc.date.accessioned2019-06-25T12:25:17Z
dc.date.available2019-06-25T12:25:17Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1395
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΈνα αναπόσπαστο κομμάτι στη ζωή του ανθρώπου είναι η εργασία. Για τον λόγο ότι δαπανά ένα μεγάλο μέρος της ημέρας του εκεί είναι απαραίτητο να δημιουργούνται διαπροσωπικές σχέσεις. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εξετάζει το πως επηρεάζουν οι διαπροσωπικές σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους διευθυντές το κλίμα της σχολικής μονάδας. Η μελέτη αυτή βασίστηκε σε βιβλιογραφική αναφορά καθώς και σε μια έρευνα που διεξήχθη με την χρήση ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Η έρευνα ξεκίνησε στις 13 Μαρτίου του 2019 και ολοκληρώθηκε στις 10 Απριλίου του 2019. Το ερωτηματολόγιο εκπονήθηκε έχοντας ως παράδειγμα ερωτηματολόγια που είχαν χρησιμοποιηθεί για παρόμοιες έρευνες. Το δείγμα αφορούσε τους διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων. Από ερωτηματολόγιο συγκεντρώθηκαν 101 απαντήσεις, όμως για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν οι 100. Επειδή, το ερωτηματολόγιο είχε ηλεκτρονική μορφή ήταν πιο εύκολο να συγκεντρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα το σύνολο των απαντήσεων που απαιτούνταν προκειμένου να γίνει η ανάλυσή των ευρημάτων. Συμπερασματικά, σύμφωνα με τα δεδομένα εξάγεται το συμπέρασμα ότι τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι διευθυντές μιας σχολικής μονάδας θεωρούν τις διαπροσωπικές σχέσεις αναγκαίες στη δημιουργία ενός θετικού κλίματος που βασίζεται στη συνεργασία, έτσι ώστε η σχολική ζωή να λειτουργεί εύρυθμα.An integral part of human life is work. Due to the fact that spending o great part of the day there, there is a need to create interpersonal relationships. This dissertation investigates how interpersonal relationships between teachers and managers affect school unit’s climate. This study is based on a bibliographic reference as in a survey that was conducted by the use of an electronic questionnaire. The survey began on March 13, 2019 and was completed on April 10, 2019. The questionnaire was generated by using questionnaires that have been used for similar surveys. The sample concerned both teachers and managers of the school units. From the questionnaire were collected 101 responses, but only the 100 were used for the data analysis. The fact that questionnaire ad an electronic form, made easier the collection of the responses in order for the data analysis to be done. To conclude, according to the analysis of the data it is assumed that both teachers and managers of the school unit considered the interpersonal relationships an important and necessary fact in order for a positive climate to be created that is based on co- operations which leads the school life to function harmoniously.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιαπροσωπικές σχέσειςen_US
dc.subjectμορφές διαπροσωπικών σχέσεωνen_US
dc.subjectσχολικό κλίμαen_US
dc.subjectτύποι σχολικού κλίματοςen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectinterpersonal relationshipsen_US
dc.subjecttypes of interpersonal relationshipsen_US
dc.subjectschool climateen_US
dc.subjecttypes of school climateen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleΗ συμβολή των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ διευθυντή και εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματοςen_US
dc.title.alternativeHow interpersonal relationships between teachers and managers affect school unit's climateen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record