Show simple item record

dc.contributor.advisorΣπύρτου, Άννα
dc.contributor.authorΒούλγαρη, Ιωάννα
dc.date.accessioned2019-06-25T12:30:06Z
dc.date.available2019-06-25T12:30:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1396
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία εισάγονται, αρχικά, θέματα που αφορούν τη νανοτεχνολογία και την κριτική σκέψη. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρουσιάζονται βασικές πτυχές της νανοτεχνολογίας και κυρίως η σχέση της νανοτεχνολογίας με την καθημερινότητα. Επίσης, παρουσιάζονται βασικές πτυχές της κριτικής σκέψης και η αναγκαιότητα ανάπτυξής της στην σημερινή εποχή. Έπειτα αναλύεται το εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο εφαρμόστηκε στις διδακτικές παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Επίσης γίνεται αξιολόγηση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων σχετικά με την επίτευξη των στόχων οι οποίοι είχαν τεθεί σε κάθε διδακτικό δίωρο. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από τη μελέτη των αποτελεσμάτων. Το ερευνητικό ερώτημα το οποίο καλείται να απαντηθεί μέσω αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι αν μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε μπορούν να εξελιχθούν δεξιότητες και διαθέσεις της κριτικής σκέψης σε θέματα νανοτεχνολογίας.In this study, there is initially an introduction on subjects about Nanotechnology and Critical Thinking. After a theoretical review below is a description on basic aspects of Nanotechnology and mainly the relationship of Nanotechnology with daily life. Also there is a description on basic aspects of Critical Thinking and the need to develop Critical Thinking in our days. Then has been analysed the Training material which has been applied during of the educational interventions during the subject Pedagogical Knowledge of Content at the University of Western Macedonia. Furthermore there is a presentation of the results about the achieving of the aims of the educational interventions. In conclusion there is a presentation of the conclusions which have emerged from the study of the results.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectνανοτεχνολογίαen_US
dc.subjectκριτική σκέψηen_US
dc.subjectδεξιότητεςen_US
dc.subjectδιαθέσειςen_US
dc.subjectnanotechnologyen_US
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.subjectskillsen_US
dc.subjectdispositionsen_US
dc.titleΠαραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για την Ανάπτυξη της Κριτικής Σκέψης σε Θέματα Νανοτεχνολογίας: Εφαρμογή σε Μελλοντικούς Εκπαιδευτικούςen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record