Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιγεωργίου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚαναβός, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-07-01T13:35:06Z
dc.date.available2019-07-01T13:35:06Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1412
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα αφορά την αποτελεσματικότητα των περιβαλλόντων μεικτής πραγματικότητας στη διδασκαλία της Ιστορίας μέσω των νέων τεχνολογιών και φυσικών διεπαφών. Για την επίτευξη αυτής της έρευνας σχεδίασα και υλοποίησα μια διαδραστική, βιωματική παρέμβαση. Η παρέμβαση περιλάμβανε μια διαδραστική μακέτα, την εφαρμογή scratch και makey-makey και ένα ατομικό ερωτηματολόγιο για τους συμμετέχοντες. Οι συμμετέχοντες ήταν φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας του παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης. Ο αριθμός των συμμετεχόντων ήταν 20 και ήταν χωρισμένοι σε 4 ομάδες των 5 ατόμων. Η παρέμβαση σχεδιάστηκε για 2 ώρες και πραγματοποιήθηκε από τις 10 το πρωί ως τις 12 το μεσημέρι στον ιδιωτικό χώρου του φοιτητή-συντονιστή. Στην αρχή οι συμμετέχοντες γνωρίστηκαν μεταξύ τους και άκουσαν τις οδηγίες και στη συνέχεια έπαιξαν το παιχνίδι μέσω της φυσικής διεπαφής όπου ακουμπούσαν στη γείωση της μακέτας ώστε να απαντήσουν στις ερωτήσεις και εμφανιστούν πληροφορίες για τη ζωή στην Αρχαία Αθήνα( εκπαίδευση, γλυπτική). Αφού ολοκληρώθηκε το παιχνίδι οι φοιτητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν τα ατομικά ερωτηματολόγια. Η αποτελεσματικότητα αυτής της παρέμβασης αξιολογήθηκε μέσα από την συλλογή δεδομένων που δόθηκαν στις απαντήσεις του ερωτηματολογίου από τους φοιτητές που συμμετείχαν στην έρευνα. Τα δεδομένα της έρευνας έδειξαν ότι τα περιβάλλοντα μεικτής πραγματικότητας και οι φυσικές διεπαφές μπορούν να αξιοποιηθούν στη διδασκαλία της Ιστορίας κάνοντας το μάθημα περισσότερο διαδραστικό και βιωματικό.This research concerns the effectiveness of real-world environments in the history of teaching through new technologies and physical interfaces. To achieve this research I designed and implemented an interactive, experiential intervention. The intervention included an interactive model, the scratch and makeymakey application, and an individual questionnaire for the participants. The participants were students of the University of Western Macedonia of the pedagogical department of primary education. The number of participants was 20 and were divided into 4 groups of 5 people. The intervention was planned for 2 hours and was held from 10am to 12pm at the student-coordinator's private area. At the beginning the participants met each other and listened to the instructions and then they played the game through the physical interface where they touched the ground on the maquette to answer the questions and reveal information about life in Ancient Athens (education, sculpture). After the game was completed, students were asked to complete the individual questionnaires. The effectiveness of this intervention was assessed through the collection of data provided in the questionnaire replies by the students who participated in the survey. Research data has shown that mixed reality environments and physical interfaces can be tapped into teaching history by making the lesson more interactive and experiential.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectφυσικές διεπαφέςen_US
dc.subjectδιδακτική ιστορίαςen_US
dc.subjectπεριβάλλοντα μεικτής πραγματικότηταςen_US
dc.subjectδιαδραστικότηταen_US
dc.subjectβιωματικότηταen_US
dc.subjectΤΠΕen_US
dc.subjectphysical interfaceen_US
dc.subjectteaching of historyen_US
dc.subjectmixed reality environmentsen_US
dc.subjectinteractivityen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectexperiential learningen_US
dc.titleΔιαδραστική περιήγηση στην αρχαία Αθήνα σε περιβάλλοντα μεικτής πραγματικότηταςen_US
dc.title.alternativeInteractive tour of ancient Athens in mixed reality environmentsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record