Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ανδρέας
dc.contributor.authorΜαυρομιχάλη Γαϊτανίδου, Λυδία
dc.date.accessioned2019-10-11T15:14:27Z
dc.date.available2019-10-11T15:14:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1543
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα, ασχολείται με την χρήση της τέχνης ως μέσο διδασκαλίας, σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που παρουσιάζουν νοητική αναπηρία ή και όχι. Αφετηρία της συγκεκριμένης θεματικής, αφορά το γεγονός ότι οι μαθητές που παρουσιάζουν ελαφριά και μέτρια νοητική αναπηρία, εκπαιδεύονται σε τυπικά και όχι ειδικά σχολεία, μιας και δεν παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές από τους μαθητές της ίδιας ηλικίας με τυπικό δείκτη νοημοσύνης. Παρόλα αυτά όμως, ενδέχεται να αντιμετωπίζουν δυσκολίες ως προς την παρακολούθηση των μαθημάτων. Η παρούσα έρευνα, περιλαμβάνει μια διδακτική πρόταση για το μάθημα της ιστορίας, η οποία περιλαμβάνει την τέχνη ως διδακτικό εργαλείο, και συγκεκριμένα την τέχνη του stop motion animation. Η διδακτική πρόταση δεν υλοποιήθηκε σε κάποια σχολική τάξη, αποτελεί όμως ένα βοηθητικό εργαλείο για εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους με πιο ευφάνταστα και αποτελεσματικά για τον μαθητή μέσα. Η έρευνα παρουσιάζει την τέχνη ως αξιόπιστο και βοηθητικό μέσω διδασκαλίας στη περίπτωση που ένας εκπαιδευτικός αντιμετωπίζει την περίπτωση ΄΄ μεικτής αίθουσας ΄΄, δηλαδή μια αίθουσα που περιλαμβάνει μαθητές με ελαφριά και μέτρια νοητική αναπηρία και μαθητές με τυπικό δείκτη νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η διδακτική πρόταση, είναι διαμορφωμένη με τρόπο ώστε να μην περιορίζεται σε συγκεκριμένες ικανότητες των μαθητών και να δίνει την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές να συμμετέχουν στον ίδιο βαθμό.The specific research deals with the use of art as a mean of teaching to primary school students, in case they present intellectual disabilities or not. The starting point of this thematic issue concerns the fact that students who present light and medium mental disabilities are educated in formal and not special schools, since they do not sow so many differences from students of the same age with typical IQ. However, they may be facing some difficulties in attending courses. This research includes a teaching proposal for the history subject, which includes art as a teaching tool, and in particular the art of stop motion animation. The teaching proposal was not implemented in a classroom, but is a useful tool for teachers who wish to enrich their teaching with more imaginative and effective means for the students. The research presents art as a reliable and effective mean of teaching in case of a teacher facing the case of a ‘’ mixes classroom ‘’ that includes students with light and medium mental disabilities and students with standard IQ. Specifically, the teaching proposal is formulated in such a way that is not limited to serve students with specific abilities, and gives the opportunity to all students to participate in the same degree.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectνοητική αναπηρίαen_US
dc.subjectδιδακτική της ιστορίαςen_US
dc.subjectτέχνη ως μέσο διδασκαλίαςen_US
dc.subjectδραματοποίησηen_US
dc.subjectcinescienceen_US
dc.subjectcomicen_US
dc.subjectmental disabilitiesen_US
dc.subjectteaching of historyen_US
dc.subjectart as mean of teachingen_US
dc.subjectactingen_US
dc.titleΗ χρήση της τέχνης ως μέσο διδασκαλίας της ιστορίας για παιδιά με νοητική αναπηρίαen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record