Search
Now showing items 1-10 of 11
Οι διαστάσεις του έμφυλου διαχωρισμού στη σύγχρονη πραγματικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Η εργασία αυτή έχει ως στόχο την κατανόηση της δύναμης που έχει ο έμφυλος διαχωρισμός, αλλά και την επιρροή που έχει στην κοινωνία, μέσα από τα μηνύματα που δίνει. Για την ολοκλήρωση της εργασίας και την εξαγωγή συμπερασμάτων, ...
Κατασκευή ιστοσελίδας του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων με χρήση ελεύθερου λογισμικού CMS
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση, και υλοποίηση μιας νέας ιστοσελίδας, για το τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα Wordpress. ...
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: απόψεις των πολιτών για το διαδικτυακό πολιτικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της Πολιτικής και στη σχέση μεταξύ Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πολιτικής. Ακολούθως, ...
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η επίδρασή τους στις διαπροσωπικές σχέσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες, έχει εισβάλλει στη ζωή του ανθρώπου και αποτελεί πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς του. Το διαδίκτυο, λοιπόν, είναι πρωταγωνιστής της ...
Αντιδράσεις καταναλωτών σε επιχειρησιακές κρίσεις: η περίπτωση της United Airlines
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αναλύσει και να μελετήσει τους
τρόπους μέσω των οποίων οι σημερινοί επικοινωνιολόγοι καλούνται να
αντιμετωπίσουν μια κρίση. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα μας μελετά τη
διαχείριση των ...
Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται σε όλο και περισσότερες εταιρείες και είναι ευρέως αποδεκτή από την κοινωνία. Οι εταιρείες, ως ενεργό μέρος της κοινωνίας, αποδεικνύουν τον κοινωνικά υπεύθυνο ...
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: ο σύγχρονος εθισμός;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-12)
Η παρούσα εργασία σχετίζεται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ιστορία και την εξέλιξη αυτών, την επίδραση που έχουν στην καθημερινότητα του χρήστη ενώ αναλύονται βασικές λειτουργίες και υπηρεσίες που προσφέρουν, κάνοντας ...
Εταιρείες δημοσίων σχέσεων στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις Εταιρίες των Δημοσίων Σχέσεων στον Διαδίκτυο. Στο κεφάλαιο 1ο παρουσιάζεται η έννοια των Δημοσίων Σχέσεων. Στο κεφάλαιο 2ο παρουσιάζονται η έννοιες Διαδίκτυο και Δημόσιες Σχέσεις. ...
Διαδίκτυο των Πραγμάτων και εφαρμογές σε πραγματικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
Το IoT έχει μακρά ιστορία και το όραμα υλοποίησης του ξεκίνησε από την εφεύρεση του Παγκόσμιου Ιστού με προσπάθειες να συνδεθούν αντικείμενα στο Διαδίκτυο να ξεκινούν από μια κάμερα και μια απλή τοστιέρα. Έκτοτε, τα ...
Η ενημέρωση στην ψηφιακή εποχή: ο ρόλος των ηλεκτρονικών κοινοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
Οι ψηφιακές κοινότητες αποτελούν το πιο σύγχρονο μέσω μαζικής ενημέρωσης των χρηστών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή άντλησης πληροφοριών. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο ...