Now showing items 1-2 of 2

    • H κατανάλωση πολυτελών προϊόντων 

      Μουστακλή, Σουλτάνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2023-02-02)
      Η λέξη «πολυτέλεια» ορίζεται ως κάτι πολύ ακριβό, όμορφο και μοναδικό. Είναι ένας τρόπος ζωής πλαισιωμένος από ένα περιβάλλον που απαρτίζεται από ακριβά αντικείμενα που η όψη και η αίσθηση τους δημιουργεί έναν εκλεπτυσμένο ...
    • Διαδικτυακές διαφημίσεις και η αποδοτικότητά τους στις ελληνικές επιχειρήσεις 

      Χούρη, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022-10-06)
      Οι online διαφημίσεις είναι αρκετά σημαντικές για μια επιχείρηση διότι προσφέρουν γρήγορα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Ουσιαστικά, μια επιχείρηση δημιουργώντας online διαφημίσεις έχει μικρό κόστος (το οποίο μπορεί να ελέγξει) ...