Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΑπιδοπούλου, Μαρία
dc.date.accessioned2019-12-16T14:39:11Z
dc.date.available2019-12-16T14:39:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1627
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΜε αφορμή τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην εκμάθηση των δεκαδικών αριθμών, υπάρχει πάντα η ανάγκη για νέους τρόπους διδασκαλίας που βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Η παρούσα έρευνα αφορά στον σχεδιασμό μιας πειραματικής διδασκαλίας για τους δεκαδικούς αριθμούς, για την Τετάρτη τάξη του δημοτικού αξιοποιώντας την ιστορία τους και τη χρήση παιχνιδιών. Η έρευνά μας έλαβε χώρα σε ένα μικρό σχολείο της περιφέρειας, με συμμετέχοντες οκτώ μαθητές κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2018-2019. Στα αποτελέσματά μας από τις συνεντεύξεις των παιδιών για τα εννιά παιχνίδια που συμμετείχαν αλλά και μέσα από τη σύγκριση των επιδόσεών τους από τα pre και post test οδηγούμαστε στο συμπέρασμα πως η χρήση της ιστορίας των δεκαδικών στη διδασκαλία τους με παιγνιώδη τρόπο, όπως και η χρήση άλλων παιγνιωδών δραστηριοτήτων, μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα το μέγεθος και την αξία θέσης ψηφίου στους δεκαδικούς, την ποικιλομορφία των αναπαραστάσεών τους όπως και το πέρασμα από τη μία μορφή στην άλλη και να εντείνει το ενδιαφέρον τους για τα μαθηματικά.Given the difficulties students face in learning decimal numbers, there is always a need for new ways of teaching that helps students understand more effectively. The present study was aimed to design an experimental teaching of decimal numbers using their history and games, for fourth graders in elementary school and took place in a 3rd '- 4rth grade classroom, in a small district school, with eight students attending during the school year 2018-2019. In our interview results about the nine games the students participated in and through the comparison of their performance in the pre and post tests, we are led to conclude that the use of decimal history in their teaching in a playful way, as the use of other play activities, can help children better understand the size and value of place of decimals, the variety of their representations as well as the transition from one form to another and intensify students’ interest in mathematics.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιδασκαλία δεκαδικώνen_US
dc.subjectιστορία των δεκαδικώνen_US
dc.subjectπαιχνίδιαen_US
dc.subject"Ο κώδικας του Stevin"en_US
dc.subjectSimon Stevinen_US
dc.subjectteaching decimalsen_US
dc.subjecthistory of decimalsen_US
dc.subjectgamesen_US
dc.subject"Stevin's code"en_US
dc.titleΔιδασκαλία των δεκαδικών αριθμών στη Δ΄ τάξη με αξιοποίηση της ιστορίας των δεκαδικών και χρήση παιχνιδιώνen_US
dc.title.alternativeTeaching decimal numgers in grade 4 exploiting the history of decimals and using gamesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record